خانه / ویدئو / پیش نمایش نقالی طاهره بهرامی به امید ثبت جهانی توس
کلیک کنید

پیش نمایش نقالی طاهره بهرامی به امید ثبت جهانی توس

باشگاه شاهنامه پژوهان _ ویدئو : طاهره بهرامی به امید ثبت جهانی توس نقالی می کند. طاهره بهرامی (مهرآفرین)، نقال و بازیگر تیاتر پیشتر و همزمان با به کارزار اقدام برای ثبت حهانی توس گفته یود : می‌خواهم اجرایی برای ثبت جهانی توس داشته باشم. پس از راه افتادن کارزار اقدام برای ثبت جهانی توس قصد داشتم با حرکتی از این پویش و از ثبت جهانی توس حمایت کنم. بهرامی اضافه کرد: به نقالی به عنوان هنری راهبردی نگاه می‌کنم که توان بالایی در امور فرهنگی و حتی اجتماعی دارد و می‌خواهم من هم در ثبت جهانی توس مشارکت داشته…

بازبینی کلی

امتیاز کاربر: 4.26 ( 1 امتیازات)
0

باشگاه شاهنامه پژوهان _ ویدئو : طاهره بهرامی به امید ثبت جهانی توس نقالی می کند. طاهره بهرامی (مهرآفرین)، نقال و بازیگر تیاتر پیشتر و همزمان با به کارزار اقدام برای ثبت حهانی توس گفته یود : می‌خواهم اجرایی برای ثبت جهانی توس داشته باشم. پس از راه افتادن کارزار اقدام برای ثبت جهانی توس قصد داشتم با حرکتی از این پویش و از ثبت جهانی توس حمایت کنم.

بهرامی اضافه کرد: به نقالی به عنوان هنری راهبردی نگاه می‌کنم که توان بالایی در امور فرهنگی و حتی اجتماعی دارد و می‌خواهم من هم در ثبت جهانی توس مشارکت داشته باشم. اکنون بر روی متن و ایده ای از کوروش جوادی کار می‌کنم که براساس آن رستم در سفری به آرامگاه فردوسی می‌رود. این اجرا در سه پرده و در سه شهر مختلف اجرا می‌شود و در آخرین شهر به توس می‌رسد و با ثبت جهانی توسدر پیوند است. طاهره بهرامی همچنین خواستار حمایت تمام نقالان از ثبت جهانی شهر توس شده بود.

آنچه مشاهده می کنید پیش نمایش نقالی طاهره بهرامی به امید ثبت جهانی توس است.

کلیک کنید

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

کلیک کنید
باز کردن چت
باشگاه شاهنامه پژوهان
درودبرشما

اگر برای سفارش از فروشگاه باشگاه شاهنامه پژوهان پرسشی دارید پیام خود را بگذارید


با سپاس