خانه / خبر شاهنامه / آخرین خبرهای شاهنامه / پیام جلال خالقی مطلق به مناسبت سالروز پایان سرایش شاهنامه
کلیک کنید

پیام جلال خالقی مطلق به مناسبت سالروز پایان سرایش شاهنامه

باشگاه شاهنامه پژوهان _ گروه خبر : بیست و پنج اسفندماه سالروز پایان سرایش شاهنامه شاهکار همیشه جاودان فردوسی است . اثری به منزله شناسنامه ملت بزرگ ایران و تاثیرگذار برای تمامی پارسی زبانان در سراسر گیتی, از این رو هرساله در کنار همایشهای گرامیداشت و پاسداشت, شاهنامه پژوهان و استادان زبان و ادب فارسی با پیامهایی این روز را گرامی میدارند . جلال خالقی مطلق از شاهنامه پژوهان برجسته به همین مناسبت در یادداشتی که به بنیاد فردوسی توس ارسال شده است این روز را گرامی داشته است . انچه در ادامه می آید پیام جلال خالقی مطلق به…

بازبینی کلی

امتیاز کاربر: 4.56 ( 1 امتیازات)
0

جلال خالقی مطلق

باشگاه شاهنامه پژوهان _ گروه خبر : بیست و پنج اسفندماه سالروز پایان سرایش شاهنامه شاهکار همیشه جاودان فردوسی است . اثری به منزله شناسنامه ملت بزرگ ایران و تاثیرگذار برای تمامی پارسی زبانان در سراسر گیتی, از این رو هرساله در کنار همایشهای گرامیداشت و پاسداشت, شاهنامه پژوهان و استادان زبان و ادب فارسی با پیامهایی این روز را گرامی میدارند . جلال خالقی مطلق از شاهنامه پژوهان برجسته به همین مناسبت در یادداشتی که به بنیاد فردوسی توس ارسال شده است این روز را گرامی داشته است . انچه در ادامه می آید پیام جلال خالقی مطلق به مناسبت بزرگداشت روز پایان سرایش شاهنامه در سال نود و پنج است .

 

 

شاهنامه پدر آثار ادبی فارسی است. ما تقریبا کمتر اثری بعد از فردوسی را می توانیم پیدا کنیم که از شاهنامه تأثیر نپذیرفته باشد. پایان سرایش چنین کتاب بی تکرار و بی همانند را گرامی می داریم .

 
دکتر خالقی مطلق

کلیک کنید

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

کلیک کنید
باز کردن چت
باشگاه شاهنامه پژوهان
درودبرشما

اگر برای سفارش از فروشگاه باشگاه شاهنامه پژوهان پرسشی دارید پیام خود را بگذارید


با سپاس