خانه / خبر شاهنامه / همایش علمی و تخصصی «معنویت در شاهنامه» برگزار می شود
کلیک کنید

همایش علمی و تخصصی «معنویت در شاهنامه» برگزار می شود

باشگاه شاهنامه پژوهان _ گروه خبر : همایش علمی و تخصصی «معنویت در شاهنامه» برگزار می شود . همایش علمی و تخصصی «معنویت در شاهنامه» در آرامگاه فردوسی برگزار می شود . در نخستین روز از ویژه‌ برنامه‌های بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی، دبیران  تاریخ و ادبیات آموزش‌و پرورش منطقه تبادکان مشهد، گرد هم آمده و همایش علمی و تخصصی «معنویت در شاهنامه» را در محل آرامگاه فردوسی برگزار خواهند کرد. بخش‌های اصلی این همایش عبارتند از  سخنرانی ریاست آموزش‌و پرورش منطقه تبادکان ,سخنرانی سید مهدی سیدی فردوسی…

بازبینی کلی

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید!
0
همایش علمی و تخصصی «معنویت در شاهنامه» برگزار می شود

همایش علمی و تخصصی «معنویت در شاهنامه» برگزار می شود

باشگاه شاهنامه پژوهان _ گروه خبر : همایش علمی و تخصصی «معنویت در شاهنامه» برگزار می شود . همایش علمی و تخصصی «معنویت در شاهنامه» در آرامگاه فردوسی برگزار می شود . در نخستین روز از ویژه‌ برنامه‌های بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی، دبیران  تاریخ و ادبیات آموزش‌و پرورش منطقه تبادکان مشهد، گرد هم آمده و همایش علمی و تخصصی «معنویت در شاهنامه» را در محل آرامگاه فردوسی برگزار خواهند کرد.

بخش‌های اصلی این همایش عبارتند از  سخنرانی ریاست آموزش‌و پرورش منطقه تبادکان ,سخنرانی سید مهدی سیدی فردوسی شناس و پژوهشگر تاریخ خراسان , ارائه دو مقاله برتر انتخاب‌شده از مقالات رسیده به دبیرخانه همایش , به همراه اجرای موسیقی آئینی , اجرای نقالی توسط صبور صادق زاده , برخوانی و اجرای داستان رستم و سهراب توسط گروه دانش‌آموزی دبیرستان دخترانه نجمه و دیگر برنامه ها.

همایش علمی و تخصصی «معنویت در شاهنامه»  بیست و سوم اردیبهشت‌ماه از ساعت نه صبح تا دوازده ظهر در آرامگاه فردوسی برگزار خواهد شد .

این همایش با پشتیبانی و کوشش ستاد بزرگداشت روز ملی حکیم ابوالقاسم فردوسی , آموزش‌وپرورش منطقه تبادکان مشهد , پایگاه میراث فرهنگی منظر فرهنگی و تاریخی توس برگزار خواهد شد .

کلیک کنید

یک نظر

  1. سلام خسته نباشید
    چرا از نام صاحبان مقالات برگزیده که در همایش معنویت در شاهنامه ارائه شده ذکر نشده است؟ در صورت امکان نام مقاله و نویسنده آن ذکر شود
    با سپاس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

کلیک کنید
باز کردن چت
باشگاه شاهنامه پژوهان
درودبرشما

اگر برای سفارش از فروشگاه باشگاه شاهنامه پژوهان پرسشی دارید پیام خود را بگذارید


با سپاس