خانه / خبر شاهنامه / آخرین خبرهای شاهنامه / میرجلال‌الدین کزازی از همکاری با موسسه لغتنامه دهخدا کناره گیری کرد
کلیک کنید

میرجلال‌الدین کزازی از همکاری با موسسه لغتنامه دهخدا کناره گیری کرد

باشگاه شاهنامه پژوهان _ گروه خبر: میرجلال‌الدین کزازی از همکاری با موسسه لغتنامه دهخدا کناره گیری کردو بنابر خبری که خبرگزاری ایسنا منتشر کرده است میرجلال‌الدین کزازی از همکاری با موسسه لغتنامه دهخدا کناره گیری کرده است اما دلیل آن را بیان نکرده است. به گزاش باشگاه شاهنامه پژوهان به نقل از ایسنا، چندی بعد از معرفی حمیرا زمردی، رئیس جدید موسسه دهخدا و تغییراتی که در این موسسه به‌وجود آمد، حرف و حدیث‌هایی برای توقف همکاری تعدادی از مولفان با این موسسه مطرح شد که اکرم سلطانی، سرپرست سابق تالیف موسسه لغتنامه از برکناری خود از این موسسه خبر…

بازبینی کلی

امتیاز کاربر: 3.48 ( 1 امتیازات)
0

میرجلال‌الدین کزازی از همکاری با موسسه لغتنامه دهخدا کناره گیری کرد
باشگاه شاهنامه پژوهان _ گروه خبر: میرجلال‌الدین کزازی از همکاری با موسسه لغتنامه دهخدا کناره گیری کردو بنابر خبری که خبرگزاری ایسنا منتشر کرده است میرجلال‌الدین کزازی از همکاری با موسسه لغتنامه دهخدا کناره گیری کرده است اما دلیل آن را بیان نکرده است.

به گزاش باشگاه شاهنامه پژوهان به نقل از ایسنا، چندی بعد از معرفی حمیرا زمردی، رئیس جدید موسسه دهخدا و تغییراتی که در این موسسه به‌وجود آمد، حرف و حدیث‌هایی برای توقف همکاری تعدادی از مولفان با این موسسه مطرح شد که اکرم سلطانی، سرپرست سابق تالیف موسسه لغتنامه از برکناری خود از این موسسه خبر داد.

همچنین به گفته او تغییر حکمش، تعدادی از مولفان را ناراحت کرد، آن‌ها نامه‌ای به رییس جدید لغتنامه دهخدا، حمیرا زمردی نوشتند و خواستند این تصمیم پس گرفته شود. اما چون این‌کار نشد، مولفان این موضوع را بی‌احترامی تلقی کرده و از ادامه کار با موسسه دهخدا خودداری کردند؛ از جمله حسن انوری، سعید نجفی اسداللهی و رسول شایسته.

اکنون میر جلال‌الدین کزازی، استاد زبان و ادبیات فارسی و شاهنامه‌پژوه با اعلام انصراف خود از این موسسه، گفت: «با پوزش بسیار ناچارم بگویم از همکاری با لغتنامه دهخدا معذورم. نیازی نمی‌بینم انگیزه این واگشت را بازنمایم. اما به هر روی در این زمان شایسته نمی‌بینم که این همکاری انجام بشود. امیدوارم که این رفتار را به پیمان‌شکنی باز مخوانید.»

 

کلیک کنید

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

کلیک کنید
باز کردن چت
باشگاه شاهنامه پژوهان
درودبرشما

اگر برای سفارش از فروشگاه باشگاه شاهنامه پژوهان پرسشی دارید پیام خود را بگذارید


با سپاس