خانه / خبر شاهنامه / آخرین خبرهای شاهنامه / شماره نخست فصلنامه دانش و خرد حماسی منتشر شد
کلیک کنید

شماره نخست فصلنامه دانش و خرد حماسی منتشر شد

باشگاه شاهنامه پژوهان _ گروه خبر: شماره نخست فصلنامه دانش و خرد حماسی منتشر شد. نخستین شمارۀ مجلۀ دانش و خرد حماسی به سردبیری دکتر محمدجعفر یاحقی با مقالاتی از محمود حسن آبادی، محمود رضایی دشت ارژنه، احمدرضا قائم مقامی، پروانه پورشریعتی، مرسده اسلامی و یوسف بینا، از سوی قطب علمی فردوسی و شاهنامۀ دانشگاه فردوسی منتشر شد. قطب علمی شاهنامه و فردوسی، با همکاری گروه زبان و ادبیات فارسی دانشگاه فردوسی مشهد و انجمن ترویج زبان و ادبیات فارسی ایران، با اخذ مجوزهای لازم، نشریه علمی دانش و خرد حماسی را با هدف ایجاد پایگاهی معتبر برای نشر و بهبود…

بازبینی کلی

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید!
0

شماره نخست فصلنامه دانش و خرد حماسی منتشر شد

باشگاه شاهنامه پژوهان _ گروه خبر: شماره نخست فصلنامه دانش و خرد حماسی منتشر شد.

نخستین شمارۀ مجلۀ دانش و خرد حماسی به سردبیری دکتر محمدجعفر یاحقی با مقالاتی از محمود حسن آبادی، محمود رضایی دشت ارژنه، احمدرضا قائم مقامی، پروانه پورشریعتی، مرسده اسلامی و یوسف بینا، از سوی قطب علمی فردوسی و شاهنامۀ دانشگاه فردوسی منتشر شد.

قطب علمی شاهنامه و فردوسی، با همکاری گروه زبان و ادبیات فارسی دانشگاه فردوسی مشهد و انجمن ترویج زبان و ادبیات فارسی ایران، با اخذ مجوزهای لازم، نشریه علمی دانش و خرد حماسی را با هدف ایجاد پایگاهی معتبر برای نشر و بهبود کیفی آثار پژوهشی دانشمندان، شاهنامه ­پژوهان، دانشجویان و دوستداران شاهنامه، حماسه، و اسطوره منتشر می‌کند.

این نشریه با مجوز همکاری با انجمن ترویج زبان و ادب فارسی و هیات تحریریه‌ای مرکب از نامداران دانشگاه‌های ایران و دو تن از متخصصان خارجی (از آلمان و ترکیه) بر آن است که روند اتقای تخصصی قلمروی مطالعات حماسی و اساطیری را استوارانه آغاز و پیگیری کند.

کلیک کنید

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

کلیک کنید
باز کردن چت
باشگاه شاهنامه پژوهان
درودبرشما

اگر برای سفارش از فروشگاه باشگاه شاهنامه پژوهان پرسشی دارید پیام خود را بگذارید


با سپاس