خانه / شاهنامه خوانی / شاهنامه خوانی به آموزگاری عاطفه نیک مهر / نشست نخست
کلیک کنید

شاهنامه خوانی به آموزگاری عاطفه نیک مهر / نشست نخست

باشگاه شاهنامه پژوهان_ شنیداری: نشست نخست شاهنامه خوانی به آموزگاری عاطفه نیک مهر برگزار شد. نشست نخست شاهنامه خوانی به آموزگاری دکتر عاطفه نیک مهر که به شکل هفتگی و آنلاین برپا می شود، برگزار شد. نخستین نشست شاهنامه‌خوانی به آموزگاری دکتر عاطفه نیک‌مهر سه شنبه ۳۰ خردادماه از ساعت ۶.۳۰ تا ۸ پسین(عصر) در بستر گوگل میت برگزار شد. در ابتدای این نشست مطالب فشرده و مختصری برای شناخت بهتر فردوسی و شاهنامه ارائه شد و در ادامه خوانش و معنای ابیات شاهنامه از ابتدای دیباچه آغاز گردید. رویکرد این سلسله نشست‌ها آموزش روان‌ و درست‌خوانی شاهنامه و درک…

بازبینی کلی

امتیاز کاربر: 3.73 ( 5 امتیازات)
0

نشست نخست شاهنامه خوانی به آموزگاری عاطفه نیک مهر
باشگاه شاهنامه پژوهان_ شنیداری:
نشست نخست شاهنامه خوانی به آموزگاری عاطفه نیک مهر برگزار شد.

نشست نخست شاهنامه خوانی به آموزگاری دکتر عاطفه نیک مهر که به شکل هفتگی و آنلاین برپا می شود، برگزار شد. نخستین نشست شاهنامه‌خوانی به آموزگاری دکتر عاطفه نیک‌مهر سه شنبه ۳۰ خردادماه از ساعت ۶.۳۰ تا ۸ پسین(عصر) در بستر گوگل میت برگزار شد. در ابتدای این نشست مطالب فشرده و مختصری برای شناخت بهتر فردوسی و شاهنامه ارائه شد و در ادامه خوانش و معنای ابیات شاهنامه از ابتدای دیباچه آغاز گردید.

رویکرد این سلسله نشست‌ها آموزش روان‌ و درست‌خوانی شاهنامه و درک و دریافت مفهوم ابیات برای همه دوست‌داران شاهنامه، با هر سن و تحصیلاتی است؛ به این امید که هر ایرانی و هر کس که شیفته فرهنگ و ادب ایران‌زمین است  بتواند شاهنامه را به روانی بخواند و به درستی دریابد.

کلیک کنید

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

کلیک کنید
باز کردن چت
باشگاه شاهنامه پژوهان
درودبرشما

اگر برای سفارش از فروشگاه باشگاه شاهنامه پژوهان پرسشی دارید پیام خود را بگذارید


با سپاس