خانه / خبر شاهنامه / آخرین خبرهای شاهنامه / سومین نشست نمایشگاه بایسنغر برگزار می‌شود
کلیک کنید

سومین نشست نمایشگاه بایسنغر برگزار می‌شود

باشگاه شاهنامه پزوهان _ گروه خبر: سومین نشست نمایشگاه بایسنغر برگزار می‌شود. کتابخانه و موزه ملی ملک، سومین نشست نمایشگاه بایسنغر را به مناسبت برپایی نمایشگاه «کارگاه بایسنغر» برگزار می‌کند. به گزارش باشگاه شاهنامه پژوهان، کتابخانه و موزه ملی ملک، سومین نشست نمایشگاه بایسنغر را به مناسبت برپایی نمایشگاه «کارگاه بایسنغر» برگزار می‌کند. این نشست در سه‌شنبه۱۴ آذر ۱۴۰۲ از ساعت ۱۵ با سخنرانی نوشاد رکنی و کینوش معتقدی برگزار می شود. سومین نشست نمایشگاه بایسنغر در ساختمان کتابخانه و موزه ملی ملک به نشانی «تهران، میدان امام خمینی، سردر باغ ملی، خیابان ملل متحد (میدان مشق)» در کنار نمایشگاه…

بازبینی کلی

امتیاز کاربر: 4.51 ( 1 امتیازات)
0

سومین نشست نمایشگاه بایسنغر برگزار می‌شود
باشگاه شاهنامه پزوهان _ گروه خبر:
سومین نشست نمایشگاه بایسنغر برگزار می‌شود.

کتابخانه و موزه ملی ملک، سومین نشست نمایشگاه بایسنغر را به مناسبت برپایی نمایشگاه «کارگاه بایسنغر» برگزار می‌کند.

به گزارش باشگاه شاهنامه پژوهان، کتابخانه و موزه ملی ملک، سومین نشست نمایشگاه بایسنغر را به مناسبت برپایی نمایشگاه «کارگاه بایسنغر» برگزار می‌کند. این نشست در سه‌شنبه۱۴ آذر ۱۴۰۲ از ساعت ۱۵ با سخنرانی نوشاد رکنی و کینوش معتقدی برگزار می شود.

سومین نشست نمایشگاه بایسنغر در ساختمان کتابخانه و موزه ملی ملک به نشانی «تهران، میدان امام خمینی، سردر باغ ملی، خیابان ملل متحد (میدان مشق)» در کنار نمایشگاه «کارگاه بایسنغر» برگزار می‌شود.

نمایشگاه «کارگاه بایسنغر»، منتخب آثار هنری مرتبط با بایسنغر میرزای تیموری را دربرمی‌گیرد. این نمایشگاه از روز سه‌شنبه ۳۰ آبان تا روز پنج‌شنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۲ در بزرگ‌ترین موقوفه فرهنگی ایران میزبان دوستداران هنر درخشان این سرزمین در دوران تیموری خواهد بود. بازدیدکنندگان در این نمایشگاه به گونه مجازی به کارگاه پرآوازه بایسنغر میرزا، امیرزاده تیموری خواهند رفت؛ کارگاهی که شاهکارهای بزرگ هنر ایران در آن روزگار همچون قرآن بایسنغری و شاهنامه بایسنغری در آن‌جا آفریده شدند.

کلیک کنید

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

کلیک کنید
باز کردن چت
باشگاه شاهنامه پژوهان
درودبرشما

اگر برای سفارش از فروشگاه باشگاه شاهنامه پژوهان پرسشی دارید پیام خود را بگذارید


با سپاس