خانه / خبر شاهنامه / سهراب پورناظری : ایرانمان را تنها نگذاریم
کلیک کنید

سهراب پورناظری : ایرانمان را تنها نگذاریم

باشگاه شاهنامه پژوهان _ گروه خبر : سهراب پورناظری در اظهار نظری با ابراز تعلق خاطر به ایران، زبان پارسی و فرهنگ ایرانی، بر اتحاد قوم کُرد در هر نقطه از دنیا تاکید کرد و آنها را ایرانی خواند. به گزارش باشگاه شاهنامه پژوهان به نقل از ایسنا، سهراب پورناظری در این اظهار نظر که در قالب پستی در صفحه اینستاگرامش منتشر و ویدئوی یک آهنگ به زبان کردی را هم ضمیمه آن کرده است، نوشت: «تا توانی پا منه اندر فراق ... «هه‌ر بژی ایران» من کُردِ کرمانشاه هستم نه «کورد» و به ریشه‌ام افتخار میکنم ریشه من در…

بازبینی کلی

امتیاز کاربر: 4.73 ( 2 امتیازات)
0

سهراب پورناظری : ایرانمان را تنها نگذاریم
باشگاه شاهنامه پژوهان _ گروه خبر : سهراب پورناظری در اظهار نظری با ابراز تعلق خاطر به ایران، زبان پارسی و فرهنگ ایرانی، بر اتحاد قوم کُرد در هر نقطه از دنیا تاکید کرد و آنها را ایرانی خواند.

به گزارش باشگاه شاهنامه پژوهان به نقل از ایسنا، سهراب پورناظری در این اظهار نظر که در قالب پستی در صفحه اینستاگرامش منتشر و ویدئوی یک آهنگ به زبان کردی را هم ضمیمه آن کرده است، نوشت:

«تا توانی پا منه اندر فراق …
«هه‌ر بژی ایران»
من کُردِ کرمانشاه هستم نه «کورد» و به ریشه‌ام افتخار میکنم ریشه من در خاک شاه بزرگ «خسرو پرویز» ساسانی است و من میراث دار «ایران کهنم» و هر کُردی در هر نقطه از جهان «ایرانیست» چه در عراق و سوریه و ترکیه و چه در سایر نقاط کره خاک.
من و هم ریشه‌های آگاهم تا آخرین نفس از «ایران» و فرهنگش پاسداری خواهیم کرد. به زبان پارسی عشق می ورزیم و سپاس می‌گوییم خدای را که بزرگ‌ترین لطفش را به ما ارزانی داشت و ما را در این فرهنگ به دنیا آورد.
به زبان کُردی افتخار می کنم که میراث دار زبان پارسی میانه و پارسی باستان است.
هم ریشه‌های غیور کُرد بیاییم پیش برندگان سیاست‌های جدایی طلبانه انگلیس و امریکا و اسرایٔیل نباشیم.
به اندازه کافی در این چند صد سال میانمان فاصله افکندند
ایرانمان را تنها نگذاریم»

کلیک کنید

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

کلیک کنید
باز کردن چت
باشگاه شاهنامه پژوهان
درودبرشما

اگر برای سفارش از فروشگاه باشگاه شاهنامه پژوهان پرسشی دارید پیام خود را بگذارید


با سپاس