خانه / خبر شاهنامه / آخرین خبرهای شاهنامه / دوره واکاوی بن مایه های نظری نقالی در تاریخ نمایش های ایرانی برگزار می شود
کلیک کنید

دوره واکاوی بن مایه های نظری نقالی در تاریخ نمایش های ایرانی برگزار می شود

باشگاه شاهنامه پژوهان_ دوره های آموزشی: دوره واکاوی بن مایه های نظری نقالی در تاریخ نمایش های ایرانی برگزار می شود. دوره واکاوی بن مایه های نظری نقالی در تاریخ نمایش های ایرانی به آموزگاری مرجان صادقی برگزار می شود. مرجان صادقی نقال، بازیگر، کارگردان تئاتر و استاد تمثیل شناسی و شیوه های نمایش دانشگاه سوره است که سال هاست در کنار اجرای نقالی و بازیگری تئاتر به پژوهش بر روی نمایش های ارانی مشغول است. سیمرغ نهاد با همکاری باشگاه شاهنامه پژوهان دوره واکاوی بن مایه های نظری نقالی در تاریخ نمایش های ایرانی به آموزگاری مرجان صادقی را…

بازبینی کلی

امتیاز کاربر: 4.56 ( 1 امتیازات)
0

دوره واکاوی بن مایه های نظری نقالی در تاریخ نمایش های ایرانی برگزار می شود

باشگاه شاهنامه پژوهان_ دوره های آموزشی: دوره واکاوی بن مایه های نظری نقالی در تاریخ نمایش های ایرانی برگزار می شود.

دوره واکاوی بن مایه های نظری نقالی در تاریخ نمایش های ایرانی به آموزگاری مرجان صادقی برگزار می شود. مرجان صادقی نقال، بازیگر، کارگردان تئاتر و
استاد تمثیل شناسی و شیوه های نمایش دانشگاه سوره است که سال هاست در کنار اجرای نقالی و بازیگری تئاتر به پژوهش بر روی نمایش های ارانی مشغول است.

سیمرغ نهاد با همکاری باشگاه شاهنامه پژوهان دوره واکاوی بن مایه های نظری نقالی در تاریخ نمایش های ایرانی به آموزگاری مرجان صادقی را برگزار می کنند.

این دوره به شکل آنلاین و در برنامه گوگل میت از دوشنبه، ۶ شهریور ماه، از ساعت ۶٫۳۰ تا ۸ پسین (عصر) برگزار می شود.

دوره واکاوی بن مایه های نظری نقالی در تاریخ نمایش های ایرانی در ۴ نشست آنلاین (هر نشست یک ساعت و نیم) برگزار می شود. همچنین امکان ارائه دوره به شکل آفلاین و ضبط شده نیز برای شرکت کنندگان وجود دارد.  هزینه شرکت در این دوره ۴۰۰  هزار تومان است. دوستداران می توانند برای نام نویسی و شرکت در این دوره با شماره ۰۹۳۸۶۲۷۸۶۰۷ تماس بگیرند.

کلیک کنید

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

کلیک کنید
باز کردن چت
باشگاه شاهنامه پژوهان
درودبرشما

اگر برای سفارش از فروشگاه باشگاه شاهنامه پژوهان پرسشی دارید پیام خود را بگذارید


با سپاس