خانه / خبر شاهنامه / آخرین خبرهای شاهنامه / دوره مقدماتی آموزش خط و زبان پهلوی برگزار می شود
کلیک کنید

دوره مقدماتی آموزش خط و زبان پهلوی برگزار می شود

باشگاه شاهنامه پژوهان _ دوره های آموزشی: دوره مقدماتی آموزش خط و دستور زبان پهلوی برگزار می شود. دوره مقدماتی آموزش خط و دستور زبان پهلوی به آموزگاری دکتر امیر زمانی برگزار می شود. سیمرغ نهاد با همکاری باشگاه شاهنامه پژوهان دوره مقدماتی آموزش خط و دستور زبان پهلوی را با آموزگاری دکتر امیر زمانی برگزار می کند. امیر زمانی دانشجوی دکتری زبان‌شناسی تاریخی تطبیقی هندواروپایی، دانشگاه لیدن هلند است. این دوره به شکل آنلاین و در برنامه گوگل میت از سه شنبه، ۲۳ خرداد ماه، از ساعت ۴٫۳۰ تا ۶ پسین (عصر) برگزار می شود. دوره مقدماتی آموزش خط…

بازبینی کلی

امتیاز کاربر: 4.36 ( 1 امتیازات)
0

دوره مقدماتی آموزش خط و زبان پهلوی برگزار می شود
باشگاه شاهنامه پژوهان _ دوره های آموزشی:
دوره مقدماتی آموزش خط و دستور زبان پهلوی برگزار می شود.

دوره مقدماتی آموزش خط و دستور زبان پهلوی به آموزگاری دکتر امیر زمانی برگزار می شود. سیمرغ نهاد با همکاری باشگاه شاهنامه پژوهان دوره مقدماتی آموزش خط و دستور زبان پهلوی را با آموزگاری دکتر امیر زمانی برگزار می کند.

امیر زمانی دانشجوی دکتری زبان‌شناسی تاریخی تطبیقی هندواروپایی، دانشگاه لیدن هلند است. این دوره به شکل آنلاین و در برنامه گوگل میت از سه شنبه، ۲۳ خرداد ماه، از ساعت ۴٫۳۰ تا ۶ پسین (عصر) برگزار می شود.

دوره مقدماتی آموزش خط و دستور زبان پهلوی در پنج نشست آنلاین (هر نشست یک ساعت و نیم) برگزار می شود. همچنین امکان ارائه دوره به شکل آفلاین و ضبط شده نیز برای شرکت کنندگان وجود دارد.  هزینه شرکت در این دوره ۴۵۰ هزار تومان است. دوستداران می توانند برای نام نویسی و شرکت در این دوره با شماره ۰۹۳۸۶۲۷۸۶۰۷ تماس بگیرند.

 

کلیک کنید

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

کلیک کنید
باز کردن چت
باشگاه شاهنامه پژوهان
درودبرشما

اگر برای سفارش از فروشگاه باشگاه شاهنامه پژوهان پرسشی دارید پیام خود را بگذارید


با سپاس