خانه / خبر شاهنامه / دوره جدید آموزش خط و زبان پهلوی برگزار می شود
کلیک کنید

دوره جدید آموزش خط و زبان پهلوی برگزار می شود

باشگاه شاهنامه پژوهان _ گروه خبر : دوره جدید آموزش خط و زبان پهلوی برگزار می شود . دوره جدید آموزش خط و زبان پهلوی (فارسی میانه) مقدماتی , به آموزگاری دکتر علی امینی , از یکشنبه ۶ تیرماه ساعت ١٧:٣٠ تا ١٩ در خانه هنر به مدت پنج جلسه برگزار می شود. برنامه دوره مقدماتی به شرح زیر است : یکشنبه ۶ تیرماه ساعت ١٧:٣٠ تا ١٩ سه شنبه ٨ تیرماه ساعت ١٧:٣٠ تا ١٩ یکشنبه ١٣ تیرماه ساعت ١٧:٣٠ تا ١٩ سه شنبه ١۵تیرماه ساعت ١٧:٣٠ تا ١٩ یکشنبه ٢٠ تیرماه ساعت ١٧:٣٠ تا ١٩ ( هزینه کل…

بازبینی کلی

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید!
0

باشگاه شاهنامه پژوهان _ گروه خبر : دوره جدید آموزش خط و زبان پهلوی برگزار می شود . دوره جدید آموزش خط و زبان پهلوی (فارسی میانه) مقدماتی , به آموزگاری دکتر علی امینی , از یکشنبه ۶ تیرماه ساعت ١٧:٣٠ تا ١٩ در خانه هنر به مدت پنج جلسه برگزار می شود.

برنامه دوره مقدماتی به شرح زیر است :
یکشنبه ۶ تیرماه ساعت ١٧:٣٠ تا ١٩
سه شنبه ٨ تیرماه ساعت ١٧:٣٠ تا ١٩
یکشنبه ١٣ تیرماه ساعت ١٧:٣٠ تا ١٩
سه شنبه ١۵تیرماه ساعت ١٧:٣٠ تا ١٩
یکشنبه ٢٠ تیرماه ساعت ١٧:٣٠ تا ١٩

( هزینه کل پنج جلسه ٧٠ هزار تومان )

و پس از آن، دوره پهلوی متوسط بر اساس کارنامه اردشیر بابکان و مقایسه دو شیوه خوانش مکنزی و نیبرگ و مقایسه متن پهلوی کارنامه اردشیر و داستان اردشیر در شاهنامه در دانشگاه تربیت مدرس برگزار می شود و به شرکت کنندگان گواهی شرکت در دوره داده خواهد شد. به همین خاطر حضور منظم شرکت کنندگان دوره های مقدماتی پیشین که قصد شرکت در دوره متوسط دانشگاه تربیت مدرس را داشته باشند؛ در دوره مقدماتی که یکشنبه ۶ تیرماه برگزار می شود جهت یادآوری و باز آموزی رایگان است.

شماره برای ثبت نام :   ۶۶۴٧٩٨۶٠

کلیک کنید

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

کلیک کنید
باز کردن چت
باشگاه شاهنامه پژوهان
درودبرشما

اگر برای سفارش از فروشگاه باشگاه شاهنامه پژوهان پرسشی دارید پیام خود را بگذارید


با سپاس