خانه / دوره های آموزشی /  دوره آموزش خط و زبان پهلوی با رویکرد به اسم و صفت برگزار می شود
کلیک کنید

 دوره آموزش خط و زبان پهلوی با رویکرد به اسم و صفت برگزار می شود

باشگاه شاهنامه پژوهان_ دوره های آموزشی:  دوره آموزش خط و زبان پهلوی با رویکرد به اسم و صفت برگزار می شود. دوره آموزش خط و زبان پهلوی با رویکرد به اسم و صفت با آموزگاری دکتر امیر زمانی برگزار می شود. سیمرغ نهاد با همکاری باشگاه شاهنامه پژوهان این دوره را به شکل برخط(آنلاین) برگزار می کند. امیر زمانی پژوهشگر دکتری زبان‌شناسی تاریخی تطبیقی هندواروپایی، دانشگاه لیدن هلند است. این دوره به شکل آنلاین و در برنامه گوگل میت از سه شنبه، ۵ دیماه، از ساعت ۴ تا ۵٫۳۰ پسین(عصر) برگزار می شود. دوره آموزش خط و زبان پهلوی با…

بازبینی کلی

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید!
0

 دوره آموزش خط و زبان پهلوی با رویکرد به اسم و صفت برگزار می شود
باشگاه شاهنامه پژوهان_ دوره های آموزشی:
 دوره آموزش خط و زبان پهلوی با رویکرد به اسم و صفت برگزار می شود.

دوره آموزش خط و زبان پهلوی با رویکرد به اسم و صفت با آموزگاری دکتر امیر زمانی برگزار می شود. سیمرغ نهاد با همکاری باشگاه شاهنامه پژوهان این دوره را به شکل برخط(آنلاین) برگزار می کند.

امیر زمانی پژوهشگر دکتری زبان‌شناسی تاریخی تطبیقی هندواروپایی، دانشگاه لیدن هلند است. این دوره به شکل آنلاین و در برنامه گوگل میت از سه شنبه، ۵ دیماه، از ساعت ۴ تا ۵٫۳۰ پسین(عصر) برگزار می شود.

دوره آموزش خط و زبان پهلوی با رویکرد به اسم و صفت در پنج نشست آنلاین (هر نشست یک ساعت و نیم) برگزار می شود. همچنین امکان ارائه دوره به شکل آفلاین و ضبط شده نیز برای شرکت کنندگان وجود دارد.  هزینه شرکت در این دوره ۴۵۰ هزار تومان است. دوستداران می توانند برای نام نویسی و شرکت در این دوره با شماره ۰۹۳۸۶۲۷۸۶۰۷ تماس بگیرند.

کلیک کنید

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

کلیک کنید
باز کردن چت
باشگاه شاهنامه پژوهان
درودبرشما

اگر برای سفارش از فروشگاه باشگاه شاهنامه پژوهان پرسشی دارید پیام خود را بگذارید


با سپاس