خانه / خبر شاهنامه / تابلو شاهنامه اثر استاد غلامرضا اسماعیل زاده به انجام رسید
کلیک کنید

تابلو شاهنامه اثر استاد غلامرضا اسماعیل زاده به انجام رسید

باشگاه شاهنامه پژوهان _ گروه خبر : تابلو شاهنامه اثر استاد غلامرضا اسماعیل زاده به انجام رسید .در این تابلو نزدیک به دویست چهره از شاهنامه قابل مشاهده است . این تابلو بیانگر داستانهای شاهنامه و شخصیتهای آن می باشد .  تابلوى "شاهنامه" که برداشت دقیق از اثر بى نظیر مرحوم استاد حسین بهزاد تهرانى مى باشد, توسط استاد غلامرضا اسماعیل زاده طى مدت دو سال(١٣٩۵_١٣٩٣) به انجام رسیده است .  اصل اثر که به صورت تک رنگ اجرا شده در سالیان قبل خریداری و به آمریکا منتقل شد و هیچگاه به ایران بازگردانده نشده است . تنها عکسى بسیار…

بازبینی کلی

امتیاز کاربر: 4.8 ( 1 امتیازات)
0

تابلو شاهنامه

باشگاه شاهنامه پژوهان _ گروه خبر : تابلو شاهنامه اثر استاد غلامرضا اسماعیل زاده به انجام رسید .در این تابلو نزدیک به دویست چهره از شاهنامه قابل مشاهده است . این تابلو بیانگر داستانهای شاهنامه و شخصیتهای آن می باشد .  تابلوى “شاهنامه” که برداشت دقیق از اثر بى نظیر مرحوم استاد حسین بهزاد تهرانى مى باشد, توسط استاد غلامرضا اسماعیل زاده طى مدت دو سال(١٣٩۵_١٣٩٣) به انجام رسیده است .  اصل اثر که به صورت تک رنگ اجرا شده در سالیان قبل خریداری و به آمریکا منتقل شد و هیچگاه به ایران بازگردانده نشده است .
تنها عکسى بسیار بى کیفیت و سیاه وسفید از آن تابلوى بسیار نفیس به یادگار مانده که استاد اسماعیل زاده بعد از دو سال کار سخن, پژوهش و البته تجربیاتى که طی سالیان در شیوه و سبک استاد بهزاد نموده اند توانستند به این مهم دست یابند و آن را به اثرى رنگى تبدیل نمایند.
لازم بذکر است این تابلوى نفیس بعد از شصت سال به دست ایشان بازسازى گردیده است.ابعاد این اثر ٩٠*٧٠ سانتیمتر و تکنیک ساخت آن اکرلیک و آبرنگ به روى مقوای ماکت است.نزدیک به دویست چهره و فیگوردر این تابلو قابل مشاهده است که بیانگر معروفترین و زیباتربن داستانهای شاهنامه مى باشد.

تابلو شاهنامه

کلیک کنید

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

کلیک کنید
باز کردن چت
باشگاه شاهنامه پژوهان
درودبرشما

اگر برای سفارش از فروشگاه باشگاه شاهنامه پژوهان پرسشی دارید پیام خود را بگذارید


با سپاس