خانه / خبر شاهنامه / بزرگداشت محمد معین برگزار می شود
کلیک کنید

بزرگداشت محمد معین برگزار می شود

                                               باشگاه شاهنامه پژوهان _ گروه خبر : بزرگداشت محمد معین برگزار می شود . به همت بنیاد نخبگان استان گیلان بزرگداشت استاد محمد معین برگزار می شود . مراسم تجلیل، تکریم و الگوسازی از مقام شامخ «استاد دکتر محمد معین» در آستانه‌اشرفیه برگزار می‌شود. به گزارش ایسنا، مراسم تجلیل، تکریم و الگوسازی از مقام شامخ «استاد دکتر محمد معین»، روز پنجشنبه ۱۸ شهریورماه به همت بنیاد نخبگان استان گیلان و با حضور دانشگاهیان، سرآمدان و اجتماع نخبگانی استان و همچنین تعدادی از مسؤولان اجرایی در محل آرامگاه استاد فقید «محمد معین» در آستانه‌اشرفیه برگزار می‌شود. قرائت پیام وزیر فرهنگ‌وارشاد اسلامی،…

بازبینی کلی

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید!
0

                                               محمد معین

باشگاه شاهنامه پژوهان _ گروه خبر : بزرگداشت محمد معین برگزار می شود . به همت بنیاد نخبگان استان گیلان بزرگداشت استاد محمد معین برگزار می شود . مراسم تجلیل، تکریم و الگوسازی از مقام شامخ «استاد دکتر محمد معین» در آستانه‌اشرفیه برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، مراسم تجلیل، تکریم و الگوسازی از مقام شامخ «استاد دکتر محمد معین»، روز پنجشنبه ۱۸ شهریورماه به همت بنیاد نخبگان استان گیلان و با حضور دانشگاهیان، سرآمدان و اجتماع نخبگانی استان و همچنین تعدادی از مسؤولان اجرایی در محل آرامگاه استاد فقید «محمد معین» در آستانه‌اشرفیه برگزار می‌شود.

قرائت پیام وزیر فرهنگ‌وارشاد اسلامی، سخنرانی دکتر سید علی‌اصغر میرباقری‌فرد رییس انجمن ترویج زبان فارسی و دکتر مسعود اصفهانی رییس بنیاد نخبگان استان گیلان از مهمترین بخش‌های این مراسم است.

علاوه بر بنیاد نخبگان گیلان، دانشگاه گیلان و ستاد بزرگداشت دکتر معین از دیگر مجریان مراسم بزرگداشت استاد دکتر معین هستند.

بر اساس اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان، تألیف فرهنگ فارسی معروف به فرهنگ معین، دوره کامل فرهنگ فارسی شامل لغات فارسی، لغات و ترکیبات عربی متداول در فارسی، لغات اروپایی که به تدریج در فارسی وارد شده و اعلام اشخاص، اعلام جغرافیایی، در هفت هزار و ۹۰۰ صفحه و در شش مجلد مهمترین آثار این استاد گرانقدر است.

کلیک کنید

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

کلیک کنید
باز کردن چت
باشگاه شاهنامه پژوهان
درودبرشما

اگر برای سفارش از فروشگاه باشگاه شاهنامه پژوهان پرسشی دارید پیام خود را بگذارید


با سپاس