خانه / خبر شاهنامه / بزرگداشت فردوسی در باغ موزه قصر برگزار می شود
کلیک کنید

بزرگداشت فردوسی در باغ موزه قصر برگزار می شود

نقالی و شاهنامه خوانی در باغ موزه قصر / ویژه برنامه بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی باشگاه شاهنامه پژوهان _ گروه خبر : بزرگداشت فردوسی در باغ موزه قصر برگزار می شود . بزرگداشت فردوسی , روز جمعه , بیست و چهارم اردیبهشت ماه در باغ موزه قصر برگزار می شود .ویژه برنامه بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی روز جمعه ٢۴ اردیبهشت ماه ١٣٩۵ از ساعت ١٩ الی ٢٠/٣٠ در باغ موزه قصر برگزار می گردد. به گزارش روابط عمومی باغ موزه قصر در این مراسم برنامه هایی چون نقالی و شاهنامه…

بازبینی کلی

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید!
0
بزرگداشت فردوسی در باغ موزه قصر

بزرگداشت فردوسی در باغ موزه قصر

نقالی و شاهنامه خوانی در باغ موزه قصر / ویژه برنامه بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی

باشگاه شاهنامه پژوهان _ گروه خبر : بزرگداشت فردوسی در باغ موزه قصر برگزار می شود . بزرگداشت فردوسی , روز جمعه , بیست و چهارم اردیبهشت ماه در باغ موزه قصر برگزار می شود .ویژه برنامه بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی روز جمعه ٢۴ اردیبهشت ماه ١٣٩۵ از ساعت ١٩ الی ٢٠/٣٠ در باغ موزه قصر برگزار می گردد.
به گزارش روابط عمومی باغ موزه قصر در این مراسم برنامه هایی چون نقالی و شاهنامه خوانی کودکان و نوجوانان، برپایی ایستگاه های کاردستی،نقاشی و … به اجرا گذاشته خواهد شد .
شرکت در این ویژه برنامه آزاد و رایگان است .بزرگداشت فردوسی در باغ موزه قصر , با مشارکت موسسه باران مهر(حامیان طبیعت پاک) و هماهنگی گروه گردشگری لقانطه در فضای باز باغ موزه قصر برگزار می شود .

کلیک کنید

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

کلیک کنید
باز کردن چت
باشگاه شاهنامه پژوهان
درودبرشما

اگر برای سفارش از فروشگاه باشگاه شاهنامه پژوهان پرسشی دارید پیام خود را بگذارید


با سپاس