خانه / خبر شاهنامه / برگزیدگان سومین دوره جایزه فرهنگی سرو ایرانی معرفی شدند
کلیک کنید

برگزیدگان سومین دوره جایزه فرهنگی سرو ایرانی معرفی شدند

باشگاه شاهنامه پژوهان _ گروه خبر : برگزیدگان سومین دوره جایزه فرهنگی سرو ایرانی معرفی شدند. به گزارش باشگاه شاهنامه پژوهان هیات داوران جایزه سرو ایرانی در نشستی که در دانشکده ادبیات دانشگاه تهران برگزار شد به اتفاق آرا استاد لوریس چکناواریان، آهنگساز و رهبر ارکستر برجسته را به عنوان برنده جایزه سرو ایرانی برای سال ۱۳۹۶ در گروه سنی بالای ۶۵ سال برگزید. همچنین دکتر سجاد آیدنلو شاهنامه‌شناس و استاد دانشگاه به عنوان بهترین چهره میراث فرهنگی ایران در گروه سنی زیر ۴۰ سال انتخاب شد. در برنامه سالانه‌ای که به زودی برگزار خواهد شد، تندیس سرو سایه‌فکن به…

بازبینی کلی

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید!
0

جایزه سرو ایرانی

باشگاه شاهنامه پژوهان _ گروه خبر : برگزیدگان سومین دوره جایزه فرهنگی سرو ایرانی معرفی شدند. به گزارش باشگاه شاهنامه پژوهان هیات داوران جایزه سرو ایرانی در نشستی که در دانشکده ادبیات دانشگاه تهران برگزار شد به اتفاق آرا استاد لوریس چکناواریان، آهنگساز و رهبر ارکستر برجسته را به عنوان برنده جایزه سرو ایرانی برای سال ۱۳۹۶ در گروه سنی بالای ۶۵ سال برگزید. همچنین دکتر سجاد آیدنلو شاهنامه‌شناس و استاد دانشگاه به عنوان بهترین چهره میراث فرهنگی ایران در گروه سنی زیر ۴۰ سال انتخاب شد. در برنامه سالانه‌ای که به زودی برگزار خواهد شد، تندیس سرو سایه‌فکن به این دو کوشنده فرهنگ و هنر پیشکش خواهد شد.
جایزه فرهنگی سرو ایرانی از سوی گروهی از انجمن‌های فرهنگی و علمی غیردولتی در سال ۱۳۹۳ برپا شده است. این جایزه در سال ۱۳۹۴ به دکتر عبدالمجید ارفعی و آیدین سلسبیلی و در سال ۱۳۹۵ به دکتر ژاله آموزگار و میلاد وندایی اهدا شده بود.

سرو ایرانی

کلیک کنید

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

کلیک کنید
باز کردن چت
باشگاه شاهنامه پژوهان
درودبرشما

اگر برای سفارش از فروشگاه باشگاه شاهنامه پژوهان پرسشی دارید پیام خود را بگذارید


با سپاس