خانه / خبر شاهنامه / آخرین خبرهای شاهنامه / از فردوسی آیدین سلسبیلی رونمایی می شود
کلیک کنید

از فردوسی آیدین سلسبیلی رونمایی می شود

باشگاه شاهنامه پژوهان _ گروه خبر : از فردوسی آیدین سلسبیلی رونمایی می شود. از نگاره تازه فردوسی اثر آیدین سلسبیلی رونمایی می شود. نگاره و تصویرسازی یه بعدی فردوسی اثر تازه آیدین سلسبیلی است که همزمان با بزرگداشت فردوسی از آن رونمایی می شود. آیدین سلسبیلی پیشتر شاهنامه را با تصویرسازی سه بعدی منتشر کرده بود. همچنین بازسازی آثار برجسته ایران در موزه ها با نام موزه ایران باستان از دیگر آثار اوست. از نگاره تازه فردوسی آدینه ۲۴ اردیبهشت در تارنما، اینستاگرام و دیگر رسانه های باشگاه شاهنامه پژوهان رونمایی می شود. آیدین سلسبیلی در سال ۱۳۶۰ زاده…

بازبینی کلی

امتیاز کاربر: 2.65 ( 2 امتیازات)
0

از فردوسی آیدین سلسبیلی رونمایی می شود

باشگاه شاهنامه پژوهان _ گروه خبر : از فردوسی آیدین سلسبیلی رونمایی می شود. از نگاره تازه فردوسی اثر آیدین سلسبیلی رونمایی می شود. نگاره و تصویرسازی یه بعدی فردوسی اثر تازه آیدین سلسبیلی است که همزمان با بزرگداشت فردوسی از آن رونمایی می شود. آیدین سلسبیلی پیشتر شاهنامه را با تصویرسازی سه بعدی منتشر کرده بود. همچنین بازسازی آثار برجسته ایران در موزه ها با نام موزه ایران باستان از دیگر آثار اوست. از نگاره تازه فردوسی آدینه ۲۴ اردیبهشت در تارنما، اینستاگرام و دیگر رسانه های باشگاه شاهنامه پژوهان رونمایی می شود.

آیدین سلسبیلی در سال ۱۳۶۰ زاده شد. کارشناس گرافیک کامپیوتری، هموند پیوسته‏‌ی انجمن تصویرگران ایران و هموند هیأت‌مدیره‏‌ی ACM Siggraph Chapter Tehran، سازمان جهانی گرافیک کامپیوتری است. آیدین سلسبیلی تا‏کنون بیشتر از بیست نمایشگاه انفرادی و گروهی در زمینه‏‌ی تصویرگری، نقاشی، حجم و هنرهای مفهومی برگزار کرده است. تصویرگری سه‌بُعدی شاهنامه‏‌ی فردوسی و طراحی موزه‏‌ی مجازی آثار باستانی ایران از آثار اوست. طراحی شخصیت‏‌های سه‌بُعدی برای پروژه‌‏های پویانمایی و بازی‏‌های رایانه‌ای از کارهای دیگر آیدین سلسبیلی است. او همچنین برگزیده جایزه سرو ایرانی است که به کوشندگان میراث فرهنگی پیشکش می شود.

کلیک کنید

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

کلیک کنید
باز کردن چت
باشگاه شاهنامه پژوهان
درودبرشما

اگر برای سفارش از فروشگاه باشگاه شاهنامه پژوهان پرسشی دارید پیام خود را بگذارید


با سپاس