خانه / خبر شاهنامه / آخرین خبرهای شاهنامه / آغاز سخنرانی های ماهانه شاهنامه پژوهان با کنکاشی در آرمان سیاسی گردیه
کلیک کنید

آغاز سخنرانی های ماهانه شاهنامه پژوهان با کنکاشی در آرمان سیاسی گردیه

باشگاه شاهنامه پژوهان _ گروه خبر: سخنرانی های ماهانه شاهنامه پژوهان با سخنرانی درباره گردیه بانویی از شاهنامه آغاز می شود. گردیه؛ بانویی از شاهنامه: کنکاشی در آرمان سیاسی او ، فرنام(عنوان) سخنرانی از سارا اخروی دانشجوی دکنرای تاریخ است. سخنرانی های ماهانه شاهنامه پژوهان سلسله نشست هایی است که از سوی باشگاه شاهنامه پژوهان با همکاری سیمرغ نهاد برگزار می شود. در این سلسله سخنرانی ها هر ماه یک شاهنامه پژوه درباره شاهنامه سخنرانی خواهد کرد. این سخنرانی ها به شکل آنلاین و در بستر گوگل میت برگزار می شود. گردیه؛ بانویی از شاهنامه: کنکاشی در آرمان سیاسی او…

بازبینی کلی

امتیاز کاربر: 4.61 ( 1 امتیازات)
0

آغاز سخنرانی های ماهانه شاهنامه پژوهان با کنکاشی در آرمان سیاسی گردیه
باشگاه شاهنامه پژوهان _ گروه خبر: سخنرانی های ماهانه شاهنامه پژوهان با سخنرانی درباره گردیه بانویی از شاهنامه آغاز می شود. گردیه؛ بانویی از شاهنامه: کنکاشی در آرمان سیاسی او ، فرنام(عنوان) سخنرانی از سارا اخروی دانشجوی دکنرای تاریخ است.

سخنرانی های ماهانه شاهنامه پژوهان سلسله نشست هایی است که از سوی باشگاه شاهنامه پژوهان با همکاری سیمرغ نهاد برگزار می شود. در این سلسله سخنرانی ها هر ماه یک شاهنامه پژوه درباره شاهنامه سخنرانی خواهد کرد. این سخنرانی ها به شکل آنلاین و در بستر گوگل میت برگزار می شود.

گردیه؛ بانویی از شاهنامه: کنکاشی در آرمان سیاسی او با سخنرانی سارا اخروی دوشنبه، ۱۹ تیر ماه⁣⁣⁣، ساعت ۶ پسین (عصر) در بستر گوگل میت برگزار می شود.

شرکت در این نشست برای همه دوستداران آزاد و رایگان است. ⁣⁣⁣برای شرکت در نشست در روز و ساعت برگزاری بر روی پیوند زیر زده و وارد شوید.

https://meet.google.com/myd-mvoi-syh
⁣⁣⁣⁣

کلیک کنید

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

کلیک کنید
باز کردن چت
باشگاه شاهنامه پژوهان
درودبرشما

اگر برای سفارش از فروشگاه باشگاه شاهنامه پژوهان پرسشی دارید پیام خود را بگذارید


با سپاس