خانه / خبر شاهنامه / آخرین خبرهای شاهنامه / آغاز آموزش مجازی زبان فارسی در ژاپن
کلیک کنید

آغاز آموزش مجازی زبان فارسی در ژاپن

آموزش مجازی زبان فارسی در ژاپن آغاز شد. در ادامه برگزاری سلسله دوره‌های آموزشی زبان و ادبیات فارسی و با وجود شرایط کرونایی، دوره آموزش برخط از سوی رایزنی فرهنگی و نماینده بنیاد سعدی در ژاپن آغاز شد.کلاس‌های آموزشی ویژه بزرگسالان، با باشندگی ۱۱۳ تن از دوستداران فارسی‌آموز آغاز شد و از هفته گذشته نیز دومین دوره آموزش ویژه کودکان با باشندگی ۱۱ تن از کودکان ایرانی، ژاپنی و همچنین افغانستانی برپا شد. به گزارش باشگاه شاهنامه پژوهان به نقل از ایسنا در دوره جدید آموزش مجازی زبان فارسی با توجه به زمینه‌ها و اطلاع‌رسانی انجام‌شده علاوه بر توکیو، مخاطبانی…

بازبینی کلی

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید!
0


آموزش مجازی زبان فارسی در ژاپن آغاز شد. در ادامه برگزاری سلسله دوره‌های آموزشی زبان و ادبیات فارسی و با وجود شرایط کرونایی، دوره آموزش برخط از سوی رایزنی فرهنگی و نماینده بنیاد سعدی در ژاپن آغاز شد.کلاس‌های آموزشی ویژه بزرگسالان، با باشندگی ۱۱۳ تن از دوستداران فارسی‌آموز آغاز شد و از هفته گذشته نیز دومین دوره آموزش ویژه کودکان با باشندگی ۱۱ تن از کودکان ایرانی، ژاپنی و همچنین افغانستانی برپا شد.

به گزارش باشگاه شاهنامه پژوهان به نقل از ایسنا در دوره جدید آموزش مجازی زبان فارسی با توجه به زمینه‌ها و اطلاع‌رسانی انجام‌شده علاوه بر توکیو، مخاطبانی از استان‌های دیگر همچون کیوتو، اوساکا، هیروشیما، چیبا، هوکایدو، اوکیناوا، سایتاما، هیوگو، شیگا، میاگی، ایباراکی، نارا، کوبه، یاماگاتا، کاناگاوا، کاگوشیما، توچیگی، فوکوئی و … ثبت نام کردند که در ۱۷ کلاس همزمان و هفتگی به صورت سطح‌بندی‌شده به همراه منابع درسی بنیاد سعدی آموزش‌های لازم را دریافت خواهند کرد.

دوره‌های آموزشی رایزنی فرهنگی علاوه بر دیگر دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی است که در شهرهای مختلف ژاپن برگزار می‌شود.

کلیک کنید

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

کلیک کنید
باز کردن چت
باشگاه شاهنامه پژوهان
درودبرشما

اگر برای سفارش از فروشگاه باشگاه شاهنامه پژوهان پرسشی دارید پیام خود را بگذارید


با سپاس