خانه / خبر شاهنامه / آخرین خبرهای شاهنامه / پویش شاهنامه خوانی فرزندان ایران زمین به راه افتاد
کلیک کنید

پویش شاهنامه خوانی فرزندان ایران زمین به راه افتاد

باشگاه شاهنامه پژوهان _ گروه خبر: پویش شاهنامه خوانی فرزندان ایران زمین به راه افتاد. در پویش شاهنامه خوانی فرزندان ایران زمین هر کودک و نوجوان ایرانی می تواند در ویدئویی از  یک بیت تا یک داستان از شاهنامه را خوانده و ارسال کند. غزاله توکلی فر دبیر و مدیر این پویش درباره این رویداد به باشگاه شاهنامه پژوهان گفت: «پویش شاهنامه خوانی فرزندان ایران زمین از تاریخ  اول خرداد ماه  آغاز شده است. همچنین اثاری که بیشترین بازدید را داشته و از نظر کیفی نیز حائز اهمیت باشند به عنوان آثار برگزیده شناخته و به آنها پیشکش داده خواهد…

بازبینی کلی

امتیاز کاربر: 4.8 ( 1 امتیازات)
0

پویش شاهنامه خوانی فرزندان ایران زمین به راه افتاد
باشگاه شاهنامه پژوهان _ گروه خبر:
پویش شاهنامه خوانی فرزندان ایران زمین به راه افتاد.

در پویش شاهنامه خوانی فرزندان ایران زمین هر کودک و نوجوان ایرانی می تواند در ویدئویی از  یک بیت تا یک داستان از شاهنامه را خوانده و ارسال کند.

غزاله توکلی فر دبیر و مدیر این پویش درباره این رویداد به باشگاه شاهنامه پژوهان گفت: «پویش شاهنامه خوانی فرزندان ایران زمین از تاریخ  اول خرداد ماه  آغاز شده است.

همچنین اثاری که بیشترین بازدید را داشته و از نظر کیفی نیز حائز اهمیت باشند به عنوان آثار برگزیده شناخته و به آنها پیشکش داده خواهد شد. همچنین آثار در کانال آپارات پویش نیز منتشر خواهد شد.»

 

گفتنی است به آثار برگزیده از سوی پشتیبانان پویش یک جورچین از داستانهای شاهنامه، یک کتاب، یک تن پوش شاهنامه ای و یک دوره اموزشی زبان  پیشکش خواهد شد.

برای شرکت در این پویش می توانید در یک دقیقه ویدئوهای شاهنامه خوانی را در تلگرام به شناسه @Yaase_shiraz ارسال کنید.

کلیک کنید

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

کلیک کنید
باز کردن چت
باشگاه شاهنامه پژوهان
درودبرشما

اگر برای سفارش از فروشگاه باشگاه شاهنامه پژوهان پرسشی دارید پیام خود را بگذارید


با سپاس