خانه / خبر شاهنامه / گفتگوی مهری بهفر با شماره جدید نشریه آزما
کلیک کنید

گفتگوی مهری بهفر با شماره جدید نشریه آزما

باشگاه شاهنامه پژوهان _ گروه خبر : گفتگوی مهری بهفر با شماره جدید نشریه آزما منتشر شد . شماره صدوبیست‌وچهارم ماهنامه «آزما» ویژه هنر و ادبیات منتشر شده است.به گزارش باشگاه شاهنامه پژوهان به نقل از ایسنا، در بخش یادداشت، «حال مطبوعات خوش نیست! باور کنید» به قلم سردبیر مجله منتشر شده و در ادامه یادداشت‌ علی‌اکبر قاضی‌زاده با عنوان «رسانه‌ها، «شر لازم» یا «خیر مغفول؟» به چاپ رسیده است.«طرح اندیشه در تعامل اهل اندیشه با رسانه‌ها ممکن است» گفت‌وگو با احمد مسجدجامعی و «ما به کلیشه‌ها عادت کرده‌ایم» گفت‌وگو با مهری بهفر به همراه یادداشتی از ایرج پارسی‌نژاد منتشر…

بازبینی کلی

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید!
0

آزما

باشگاه شاهنامه پژوهان _ گروه خبر : گفتگوی مهری بهفر با شماره جدید نشریه آزما منتشر شد . شماره صدوبیست‌وچهارم ماهنامه «آزما» ویژه هنر و ادبیات منتشر شده است.به گزارش باشگاه شاهنامه پژوهان به نقل از ایسنا، در بخش یادداشت، «حال مطبوعات خوش نیست! باور کنید» به قلم سردبیر مجله منتشر شده و در ادامه یادداشت‌ علی‌اکبر قاضی‌زاده با عنوان «رسانه‌ها، «شر لازم» یا «خیر مغفول؟» به چاپ رسیده است.«طرح اندیشه در تعامل اهل اندیشه با رسانه‌ها ممکن است» گفت‌وگو با احمد مسجدجامعی و «ما به کلیشه‌ها عادت کرده‌ایم» گفت‌وگو با مهری بهفر به همراه یادداشتی از ایرج پارسی‌نژاد منتشر شده است. این یادداشت به مناسبت انتشار دفتر پنجم از مجموعه تصحیح انتقادی شاهنامه فردوسی و شرح یکایک ابیات از مهری بهفر نوشته شده است.«شعر زنان، نگاه به درون یا روزنه‌ای به سوی جهان» موضوع میزگرد «آزما» است با حضور هوشنگ اعلم، کامیار عابدی، حافظ موسوی، مهرنوش قربانعلی، علیرضا بهرامی، آیدا عمیدی و زینب صابر.«تئاتر شهر، درخت تشنه در مسیر خزان» و «فصل گرم در سالن خنک» در بخش حوالی صحنه این ماهنامه درج شده است. «چرا نقاش‌ها دیوانه نمی‌شوند؟»، «فضای فرهنگی ما بیمار و تهی است» گفت‌وگو با سعید رضوانی و حسن میرعابدینی درباره «صد سال دیگر» مجموعه‌ای از شعرهای منتشرنشده نیما و «نیما، آنچنان‌که نیما بود» گفت‌وگو با مهدی علیایی مقدم دیگر مطالب این ماهنامه است.

داستان، نیم‌نگاه، شعر و آزما اندیشه (زیر نظر فرزان سجودی) دیگر بخش‌های شماره ۱۲۴ ماهنامه «آزما» هستند که با صاحب‌امتیازی و مدیرمسئولی ندا عابد و سردبیری هوشگ اعلم با قیمت ۶۰۰۰ تومان منتشر شده است.

کلیک کنید

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

کلیک کنید
باز کردن چت
باشگاه شاهنامه پژوهان
درودبرشما

اگر برای سفارش از فروشگاه باشگاه شاهنامه پژوهان پرسشی دارید پیام خود را بگذارید


با سپاس