خانه / خبر شاهنامه / چهل تابلوی چاپ سنگی براساس شاهنامه در پاریس به نمایش درآمد
کلیک کنید

چهل تابلوی چاپ سنگی براساس شاهنامه در پاریس به نمایش درآمد

باشگاه شاهنامه پژوهان _ گروه خبر: چهل تابلوی چاپ سنگی براساس شاهنامه در پاریس به نمایش درآمد. به گزارش باشگاه شاهنامه پژوهان به نقل از مهر، رایزنی فرهنگی ایران در پاریس در «هفته فرهنگ‌های خارجی»، نمایش چهل تابلو نفیس از مجموعه آثار چاپ دستی استاد بابک گرمچی با موضوع حکایت‌های شاهنامه فردوسی را به نمایش گذاشت. این آثار در گالری رایزنی فرهنگی ایران بر به نمایش گذارده شده و علاقه‌مندان از آن بازدید به عمل آوردند. با توجه به محدودیت‌های ناشی از بیماری کرونا، بازدید حضوری از این نمایشگاه با هماهنگی و با عدم حضور بیش از ۳ نفر بازدید…

بازبینی کلی

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید!
0

چهل تابلوی چاپ سنگی براساس شاهنامه در پاریس به نمایش درآمدباشگاه شاهنامه پژوهان _ گروه خبر: چهل تابلوی چاپ سنگی براساس شاهنامه در پاریس به نمایش درآمد. به گزارش باشگاه شاهنامه پژوهان به نقل از مهر، رایزنی فرهنگی ایران در پاریس در «هفته فرهنگ‌های خارجی»، نمایش چهل تابلو نفیس از مجموعه آثار چاپ دستی استاد بابک گرمچی با موضوع حکایت‌های شاهنامه فردوسی را به نمایش گذاشت. این آثار در گالری رایزنی فرهنگی ایران بر به نمایش گذارده شده و علاقه‌مندان از آن بازدید به عمل آوردند.

با توجه به محدودیت‌های ناشی از بیماری کرونا، بازدید حضوری از این نمایشگاه با هماهنگی و با عدم حضور بیش از ۳ نفر بازدید کننده به طور همزمان بوده است. علاوه بر آن، رایزنی فرهنگی با طراحی سایت نمایشگاه شاهنامه فردوسی امکان بازدید مجازی از این آثار را برای علاقه‌مندان فراهم آورده است.

کلیک کنید

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

کلیک کنید
باز کردن چت
باشگاه شاهنامه پژوهان
درودبرشما

اگر برای سفارش از فروشگاه باشگاه شاهنامه پژوهان پرسشی دارید پیام خود را بگذارید


با سپاس