خانه / خبر شاهنامه / پیام جلال خالقی مطلق به مناسبت بهسازی جلوخان آرامگاه فردوسی
کلیک کنید

پیام جلال خالقی مطلق به مناسبت بهسازی جلوخان آرامگاه فردوسی

باشگاه شاهنامه پژوهان _ گروه خبر: جلال خالقی مطلق در پیامی از عوامل بهسازی جلوخان آرامگاه فردوسی سپاسگزاری کرد و این اقدام را ستود. آنچه در ادامه می آید متن کامل پیام جلال خالقی مطلق به این مناسبت است. سرانجام پس از سالها پیرامون آرامگاه تا حدودی سامان یافت و دوستداران فردوسی را خوشحال کرد. به نظر می رسد با همت شورای اسلامی شهر مشهد و پایگاه آرامگاه فردوسی بزرگ این بازپیرایی ادامه دارد و در سال های پیش رو روزهای بهتر و فصای زیباتری را…

بازبینی کلی

امتیاز کاربر: 4.45 ( 2 امتیازات)
0
پیام جلال خالقی مطلق به مناسبت بهسازی جلوخان آرامگاه فردوسی

پیام جلال خالقی مطلق به مناسبت بهسازی جلوخان آرامگاه فردوسی

باشگاه شاهنامه پژوهان _ گروه خبر: جلال خالقی مطلق در پیامی از عوامل بهسازی جلوخان آرامگاه فردوسی سپاسگزاری کرد و این اقدام را ستود. آنچه در ادامه می آید متن کامل پیام جلال خالقی مطلق به این مناسبت است.

سرانجام پس از سالها پیرامون آرامگاه تا حدودی سامان یافت و دوستداران فردوسی را خوشحال کرد. به نظر می رسد با همت شورای اسلامی شهر مشهد و پایگاه آرامگاه فردوسی بزرگ این بازپیرایی ادامه دارد و در سال های پیش رو روزهای بهتر و فصای زیباتری را در توس و آرامگاه شاهد باشیم. بی گمان هر گامی برای بزگداشت سراینده شاهنامه برداشته شود کمک به فرهنگ  و ادبیات و دانش ایران است و ارج نهادن به تاریخ فرهنگی خراسان بزرگ .

جلال خالقی مطلق

کلیک کنید

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

کلیک کنید
باز کردن چت
باشگاه شاهنامه پژوهان
درودبرشما

اگر برای سفارش از فروشگاه باشگاه شاهنامه پژوهان پرسشی دارید پیام خود را بگذارید


با سپاس