خانه / خبر شاهنامه / پویانمایی آخرین داستان در ایران به نمایش در می آید
کلیک کنید

پویانمایی آخرین داستان در ایران به نمایش در می آید

باشگاه شاهنامه پژوهان _ گروه خبر: پویانمایی آخرین داستان در ایران به نمایش در می آید. به گزارش باشگاه شاهنامه پژوهان به نقل از روابط عمومی استودیو هورخش، پویانمایی سینمایی آخرین داستان به نویسندگی و کارگردانی اشکان رهگذر که پیش‌ از این نمایش جهانی آن در ۳۲ کشور از اول سپتامبر برابر با ۱۰ شهریور آغاز شده بود و هم‌اکنون در رقابت اسکار ۲۰۲۰ است از آذرماه امسال روی پرده سینماها می‌رود. در خلاصه داستان این پویانمایی که برداشتی آزاد از داستان ضحاک شاهنامه فردوسی است، آمده است: «جمشید رفته است و ضحاک در پی طمع و جاه‌طلبی برای محاصره…

بازبینی کلی

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید!
0

پویانمایی آخرین داستان در ایران به نمایش در می آید
باشگاه شاهنامه پژوهان _ گروه خبر: پویانمایی آخرین داستان در ایران به نمایش در می آید. به گزارش باشگاه شاهنامه پژوهان به نقل از روابط عمومی استودیو هورخش، پویانمایی سینمایی آخرین داستان به نویسندگی و کارگردانی اشکان رهگذر که پیش‌ از این نمایش جهانی آن در ۳۲ کشور از اول سپتامبر برابر با ۱۰ شهریور آغاز شده بود و هم‌اکنون در رقابت اسکار ۲۰۲۰ است از آذرماه امسال روی پرده سینماها می‌رود. در خلاصه داستان این پویانمایی که برداشتی آزاد از داستان ضحاک شاهنامه فردوسی است، آمده است: «جمشید رفته است و ضحاک در پی طمع و جاه‌طلبی برای محاصره جمکرد، به نیابت از پدر بر تخت جمشید تکیه می‌زند، اما افسوس که اهریمن بر وجود ضحاک سیطره یافته و تاریکی او تمام شهر را فرامی‌گیرد. در این میان آفریدون که کودکی است کشاورز زاده، متولد می‌شود و برای دادخواهی خون پدر و مادرش پیرو کاوه آهنگر قیام می‌کند.»

پرویز پرستویی، لیلا حاتمی، حامد بهداد، بیتا فرهی، اشکان خطیبی، اکبرزنجان‌پور، باران کوثری، حسن پورشیرازی، فرخ نعمتی، شقایق فراهانی، مجید مظفری، زهیر یاری، بانیپال شومون و ملیکا شریفی‌نیا از مجموع بازیگرانی هستند که در این پویانمایی صداپیشگی کرده‌اند. سایر عوامل اصلی این پویانمایی عبارت‌اند از نویسنده و کارگردان: اشکان رهگذر، تهیه‌کننده: احسان رسول‌اف، مجریان طرح: آرمان رهگذر و احسان رهگذر، تدوین: ژینوس پدرام، آهنگساز: کریستف رضاعی، طراحی و ترکیب صدا: علیرضا علویان، انتخاب بازیگران: تینا پاکروان، عکس: امیر عابدی، مشاور رسانه‌ای: زهرا نجفی، پخش بین‌المللی: شرکت ۷ sky Entertainment، تولیدشده در استودیو هورخش.

کلیک کنید

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

کلیک کنید
باز کردن چت
باشگاه شاهنامه پژوهان
درودبرشما

اگر برای سفارش از فروشگاه باشگاه شاهنامه پژوهان پرسشی دارید پیام خود را بگذارید


با سپاس