خانه / خبر شاهنامه / نخستین نمایشگاه گروهی پوستر با مضمون داستانهای شاهنامه برگزار می شود
کلیک کنید

نخستین نمایشگاه گروهی پوستر با مضمون داستانهای شاهنامه برگزار می شود

باشگاه شاهنامه پژوهان _ گروه خبر : نخستین نمایشگاه گروهی پوستر با مضمون داستانهای شاهنامه برگزار می شود . نخستین نمایشگاه گروهی پوستر با مضمون داستانهای شاهنامه با هدایت المیرا نیکنام برگزار می شود .این نمایشگاه حاصل هشت سال گردآوری، مطالعه و کوشش المیرا نیکنام در زمینه طراحی پوستر با مضمون شاهنامه و فردوسی می باشد تا راهنمایی باشد برای طراحان جوانی که علاقمند به طراحی هایی با مضامین و شخصیت های ایرانی هستند. نخستین نمایشگاه گروهی پوستر با مضمون شاهنامه با نمایش آثاری از مرتضی ممیز, قباد شیوا, ابراهیم حقیقی, داریوش مختاری, کورش پارسانژاد, بیژن جناب, بیژن صیفوری, میثم…

بازبینی کلی

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید!
0

نخستین نمایشگاه پوستر با مضمون شاهنامه

باشگاه شاهنامه پژوهان _ گروه خبر : نخستین نمایشگاه گروهی پوستر با مضمون داستانهای شاهنامه برگزار می شود . نخستین نمایشگاه گروهی پوستر با مضمون داستانهای شاهنامه با هدایت المیرا نیکنام برگزار می شود .این نمایشگاه حاصل هشت سال گردآوری، مطالعه و کوشش المیرا نیکنام در زمینه طراحی پوستر با مضمون شاهنامه و فردوسی می باشد تا راهنمایی باشد برای طراحان جوانی که علاقمند به طراحی هایی با مضامین و شخصیت های ایرانی هستند. نخستین نمایشگاه گروهی پوستر با مضمون شاهنامه با نمایش آثاری از مرتضی ممیز, قباد شیوا, ابراهیم حقیقی, داریوش مختاری, کورش پارسانژاد, بیژن جناب, بیژن صیفوری, میثم نامدار, حسن فوزی تهرانی و حمیدرضا وصاف همراه خواهد بود . آیین گشایش نخستین نمایشگاه گروهی پوستر با مضمون شاهنامه شنبه بیستم آبانماه, از ساعت ۱۸ تا ۲۱ برگزار خواهدشد . این نمایشگاه همچنین تا چهارم آذرماه از ساعت ۱۰ تا ۲۲ برپا خواهد بود .دوستداران برای بازدید از نخستین نمایشگاه گروهی پوستر با مضمون داستانهای شاهنامه می توانند به نشانی : خیابان کریمخان زند, خیابان ایرانشهر, پارک هنرمندان, طبقه بالای تماشاخانه ایرانشهر, کافه گالری ایرانشهر مراجعه کنند .نخستین نمایشگاه گروهی پوستر با مضمون داستانهای شاهنامه با حمایت ایرج میرزا علیخانی و لادن رضایی برپا شده است .

کلیک کنید

یک نظر

  1. فریبرز برج سفیدی

    امیدوارم البته ضمن درود و خسته نباشی ،اینگونه نمایشگاه ها به شهرستانها هم راه یابد.ویک پرسش ؛آیا پوسترها در یک مجموعه چاپ شده یا میشوند؟

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

کلیک کنید
باز کردن چت
باشگاه شاهنامه پژوهان
درودبرشما

اگر برای سفارش از فروشگاه باشگاه شاهنامه پژوهان پرسشی دارید پیام خود را بگذارید


با سپاس