خانه / خبر شاهنامه / نخستین جشنواره ملی عکس شاهنامه تا پانزده خردادماه تمدید شد
کلیک کنید

نخستین جشنواره ملی عکس شاهنامه تا پانزده خردادماه تمدید شد

باشگاه شاهنامه پژوهان _ گروه خبر : نخستین جشنواره ملی عکس شاهنامه تمدید شد . نخستین جشنواره ملی عکس شاهنامه تا پانزدهم خردادماه تمدید شد . کورش جوادی , دبیر این جشنواره در گفتگو با آناهید نیوز با اعلام این خبر افزود باتوجه به استقبالی که از جشنواره عکس شاهنامه شده است و به توجه به گستردگی بزرگداشت فردوسی که همچنان هم ادامه دارد تصمیم بر آن شد که جشنواره تا پانزده خردادماه تمدید شود تا افرادی که به دلایل مختلف موفق به ارسال آثار نشده اند آثار خود را…

بازبینی کلی

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید!
0
پوستر نخستین جشنواره ملی عکس شاهنامه

پوستر نخستین جشنواره ملی عکس شاهنامه

باشگاه شاهنامه پژوهان _ گروه خبر : نخستین جشنواره ملی عکس شاهنامه تمدید شد . نخستین جشنواره ملی عکس شاهنامه تا پانزدهم خردادماه تمدید شد . کورش جوادی , دبیر این جشنواره در گفتگو با آناهید نیوز با اعلام این خبر افزود باتوجه به استقبالی که از جشنواره عکس شاهنامه شده است و به توجه به گستردگی بزرگداشت فردوسی که همچنان هم ادامه دارد تصمیم بر آن شد که جشنواره تا پانزده خردادماه تمدید شود تا افرادی که به دلایل مختلف موفق به ارسال آثار نشده اند آثار خود را ارسال کنند .

وی ادامه داد: باتوجه به اینکه جشنواره ملی عکس شاهنامه جشنواره مستقل و متکی به بخش خصوصی است امیدواریم در فرصت باقیمانده با اطلاع رسانی بیشتر و بهتر بتوانیم توجه بیشتر دوستداران را برای شرکت در جشنواره جلب کنیم تا آثار مناسبی را در سال نخست برای بازدید عموم در نمایشگاه و چاپ کتاب نفیس نگارخانه شاهنامه به چاپ برسانیم .
یادآور می شود؛ نخستین جشنواره ملی عکس شاهنامه با ارائه فراخوانی در فروردین ماه و ارسال آثار تا نیمه خرداد برگزار خواهد شد.

شرکت کنندگان در این جشنواره می توانند آثار خود را به آدرس الکترونیکی: shahnameh.negarkhane@gmail.com ارسال کنند.
هر شرکت کننده می تواند حداکثر ۱۰ قطعه عکس به دبیرخانه ارسال کنند عکس های باید با مشخصات هزار پیکسل و به صورت فشرده dpiv2 به صورت سیاه و سفید ، یا رنگی به ایمیل جشنواره ارسال کند. برای مطالع متن کامل فراخوان جشنواره عکس شاهنامه به پیوند واژه زیر بروید .

 

فراخوان نخستین جشنواره ملی عکس شاهنامه

 

کلیک کنید

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

کلیک کنید
باز کردن چت
باشگاه شاهنامه پژوهان
درودبرشما

اگر برای سفارش از فروشگاه باشگاه شاهنامه پژوهان پرسشی دارید پیام خود را بگذارید


با سپاس