خانه / خبر شاهنامه / آخرین خبرهای شاهنامه / سیمرغ و ضحاک منتشر شد
کلیک کنید

سیمرغ و ضحاک منتشر شد

  باشگاه شاهنامه پژوهان _ گروه خبر :سیمرغ و ضحاک ماردوش منتشر شد. به گزارش باشگاه شاهنامه پژوهان به نقل از خبرگزاری مهر، «سیمرغ» دومین جلد از مجموعه «شاهکارهای ادبی ایران» است که به تازگی از سوی انتشارات مدرسه منتشر و روانه بازار نشر شده است. این کتاب را مرجان فولادوند؛ نویسنده و پژوهشگر بر اساس منطق الطیر عطار نیشابوری متناسب نیازهای ویژه نوجوانان نوشته است. سیمرغ که به تازگی به فهرست کتاب‌های کلاغ سفید ۲۰۲۰ راه پیدا کرده است پیشتر با تصویرگری محمد برنگی جایزه سوّم نمایشگاه بین المللی تصویرگری شارجه امارات متحده عربی را از آن خود کرده…

بازبینی کلی

امتیاز کاربر: 4.85 ( 1 امتیازات)
0

 

سیمرغ و ضحاک منتشر شد

باشگاه شاهنامه پژوهان _ گروه خبر :سیمرغ و ضحاک ماردوش منتشر شد. به گزارش باشگاه شاهنامه پژوهان به نقل از خبرگزاری مهر، «سیمرغ» دومین جلد از مجموعه «شاهکارهای ادبی ایران» است که به تازگی از سوی انتشارات مدرسه منتشر و روانه بازار نشر شده است. این کتاب را مرجان فولادوند؛ نویسنده و پژوهشگر بر اساس منطق الطیر عطار نیشابوری متناسب نیازهای ویژه نوجوانان نوشته است. سیمرغ که به تازگی به فهرست کتاب‌های کلاغ سفید ۲۰۲۰ راه پیدا کرده است پیشتر با تصویرگری محمد برنگی جایزه سوّم نمایشگاه بین المللی تصویرگری شارجه امارات متحده عربی را از آن خود کرده است.

«ضحاک ماردوش» سومین کتاب از مجموعه «شاهکارهای ادبی ایران» است که همزمان با کتاب سیمرغ به بازار نشر راه پیدا کرده است. این کتاب بر اساس شاهنامه توسط آتوسا صالحی با هدف آشنایی نوجوانان با شاهنامه به نثری روان نوشته شده است.

کلیک کنید

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

کلیک کنید
باز کردن چت
باشگاه شاهنامه پژوهان
درودبرشما

اگر برای سفارش از فروشگاه باشگاه شاهنامه پژوهان پرسشی دارید پیام خود را بگذارید


با سپاس