خانه / خبر شاهنامه / شاهنامه فردوسی از بزرگترین کتاب‌های دنیا و نماینده یکی از بهترین تمدن‌های دنیاست
کلیک کنید

شاهنامه فردوسی از بزرگترین کتاب‌های دنیا و نماینده یکی از بهترین تمدن‌های دنیاست

باشگاه شاهنامه پژوهان _ گروه خبر : سفیر استرالیا در ایران گفت : شاهنامه فردوسی از بزرگترین کتاب‌های دنیا و نماینده یکی از بهترین تمدن‌های دنیاست. به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی، ایان بیگز در بازدید از مجموعه فرهنگی و تاریخی آرامگاه فردوسی اظهار داشت: شاهنامه فردوسی از بزرگترین کتاب‌های دنیا و نماینده یکی از بهترین تمدن‌های دنیاست. وی با بیان اینکه کشور استرالیا کشور جوانی است و اروپاییان از ۲۰۰ سال قبل به این کشور مهاجرت کرده‌اند،…

بازبینی کلی

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید!
0
ایان بیگز سفیر استرالیا در ایران

ایان بیگز سفیر استرالیا در ایران

باشگاه شاهنامه پژوهان _ گروه خبر : سفیر استرالیا در ایران گفت : شاهنامه فردوسی از بزرگترین کتاب‌های دنیا و نماینده یکی از بهترین تمدن‌های دنیاست. به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی، ایان بیگز در بازدید از مجموعه فرهنگی و تاریخی آرامگاه فردوسی اظهار داشت: شاهنامه فردوسی از بزرگترین کتاب‌های دنیا و نماینده یکی از بهترین تمدن‌های دنیاست.

وی با بیان اینکه کشور استرالیا کشور جوانی است و اروپاییان از ۲۰۰ سال قبل به این کشور مهاجرت کرده‌اند، افزود: مشهد مرکز صنعتی و اقتصادی است و بسیار شبیه سیدنی و ملبورن استرالیا است.ایان‌بیگز گفت: در کشور استرالیا شاید نمونه‌ای مثل توس نباشد و توس از نظر ادبی و شعر حماسی بسیار غنی است.

سفیر استرالیا در ایران افزود: مردم جهان، ایران را با شعر و شعرایی که دارد می‌شناسند و اکثر جهانگردان خارجی با شعرای ایران همچون فردوسی، حافظ و سعدی آشنایی دارند.

وی خطاب به جهانگردان عنوان کرد: فردوسی را بیشتر بشناسند و حتما از آرامگاه وی در توس بازدید کنند. آرامگاه فردوسی یک بنای عظیم از یک شخصیت معظم است و بازدید از این آرامگاه تاثیر زیادی بر روی من داشت.

کلیک کنید

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

کلیک کنید
باز کردن چت
باشگاه شاهنامه پژوهان
درودبرشما

اگر برای سفارش از فروشگاه باشگاه شاهنامه پژوهان پرسشی دارید پیام خود را بگذارید


با سپاس