خانه / خبر شاهنامه / دومین جشنواره شعر شاهنامه تمدید شد
کلیک کنید

دومین جشنواره شعر شاهنامه تمدید شد

باشگاه شاهنامه پژوهان _ گروه خبر: مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره شعر شاهنامه تمدید شد. دومین جشنواره شعر شاهنامه با هدف پاسداشت شاهنامه و زبان پارسی, گسترش چکامه های در پیوند با شاهنامه , رویکرد ویژه به چکامه پارسی, گردآوری سروده های در پیوند با شاهنامه و سپاس ویژه از سرایندگانی که سالها در سروده هایشان به فردوسی و شاهنامه پرداخته اند برگزار می شود. بنیانگذار و دبیر این جشنواره کورش جوادی است و این جشنواره هر دو سال یکبار برگزار می شود. همچنین در دومین جشنواره شعر شاهنامه از سه چکامه سرا که آثاری در پیوند با شاهنامه…

بازبینی کلی

امتیاز کاربر: 4.55 ( 1 امتیازات)
0

دومین جشنواره شعر شاهنامه تمدید شد
باشگاه شاهنامه پژوهان _ گروه خبر: مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره شعر شاهنامه تمدید شد. دومین جشنواره شعر شاهنامه با هدف پاسداشت شاهنامه و زبان پارسی, گسترش چکامه های در پیوند با شاهنامه , رویکرد ویژه به چکامه پارسی, گردآوری سروده های در پیوند با شاهنامه و سپاس ویژه از سرایندگانی که سالها در سروده هایشان به فردوسی و شاهنامه پرداخته اند برگزار می شود. بنیانگذار و دبیر این جشنواره کورش جوادی است و این جشنواره هر دو سال یکبار برگزار می شود. همچنین در دومین جشنواره شعر شاهنامه از سه چکامه سرا که آثاری در پیوند با شاهنامه و زبان پارسی دارند تقدیر خواهد شد. مهلت این جشنواره تا دهم مهرماه تمدید شد.

موضوعات دومین جشنواره شعر شاهنامه عبارتند از:

ایران در آیینه شاهنامه
شاهنامه و داستانهای آن
شخصیت های شاهنامه رستم,کیخسرو,سیاوش, سهراب, کاوه, فریدون و …
زنان شاهنامه
نقالی
زبان پارسی

شرکت کنندگان آثار خود را به صورت تایپ شده در WORD ، به همراه شناسه ی خود شامل نام و نام خانوادگی، کدملی، شهر و شماره تماس به دبیرخانه ی جشنواره به نشانی رایانامه زیر shahnameh_pajohan@yahoo.com ارسال کنند.

زمان ارسال آثار تا #دهم_مهرماه ۱۳۹۹ خواهد بود.
اعلام نتایج و داوری جشنواره پایان مهرماه خواهد بود.

کلیک کنید

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

کلیک کنید
باز کردن چت
باشگاه شاهنامه پژوهان
درودبرشما

اگر برای سفارش از فروشگاه باشگاه شاهنامه پژوهان پرسشی دارید پیام خود را بگذارید


با سپاس