خانه / خبر شاهنامه / دوره های آموزش شاهنامه خوانی ویژه کودکان و نوجوانان
کلیک کنید

دوره های آموزش شاهنامه خوانی ویژه کودکان و نوجوانان

باشگاه شاهنامه پژوهان _ گروه خبر: دوره های آموزش شاهنامه خوانی ویژه کودکان و نوجوانان برگزار می شود. دوره های آموزش شاهنامه خوانی ویژه کودکان و نوجوانان از سوی باشگاه شاهنامه پژوهان، باشگاه نقالان با همکاری سیمرغ نهاد برگزار خواهد شد. فرنام (عنوان) این دوره ها سفر به داستان های شگفت انگیز شاهنامه و مناسب برای سنین ۱۰ تا ۱۵ سال (کودک و نوجوان) است. آموزگار این دوره ها محدثه موذنی راد کارشناس ارشد و پژوهشگر ادبیات کودک و نوجوان است. این دوره در ۸ نشست آنلاین (هر نشست یک ساعت) و در بستر گوگل میت برگزار می شود. این…

بازبینی کلی

امتیاز کاربر: 3.28 ( 5 امتیازات)
0

دوره های آموزش شاهنامه خوانی ویژه کودکان و نوجوانان

باشگاه شاهنامه پژوهان _ گروه خبر: دوره های آموزش شاهنامه خوانی ویژه کودکان و نوجوانان برگزار می شود.

دوره های آموزش شاهنامه خوانی ویژه کودکان و نوجوانان از سوی باشگاه شاهنامه پژوهان، باشگاه نقالان با همکاری سیمرغ نهاد برگزار خواهد شد.

فرنام (عنوان) این دوره ها سفر به داستان های شگفت انگیز شاهنامه و مناسب برای سنین ۱۰ تا ۱۵ سال (کودک و نوجوان) است.
آموزگار این دوره ها محدثه موذنی راد کارشناس ارشد و پژوهشگر ادبیات کودک و نوجوان است.

این دوره در ۸ نشست آنلاین (هر نشست یک ساعت) و در بستر گوگل میت برگزار می شود. این دوره هر هفته یک شنبه ها، ۵ تا ۶ پسین(عصر) برگزار می شود.

هزینه نام نویسی در این دوره  ۳۰۰ هزار تومان می باشد. برای نام نویسی در این دوره ها می توانید با شماره ۰۹۳۸۶۲۷۸۶۰۷ در پیوند باشید.

دوره های آموزش شاهنامه خوانی ویژه کودکان و نوجوانان

محدثه موذنی راد کارشناس ارشد و پژوهشگر ادبیات کودک و نوجوان درباره این نشست ها می گوید:

شاهنامه فردوسی کتابی حماسی و بزرگ است که سرتاسر آن را داستان های شگرف فرا گرفته است. داستان هایی با شخصیت های جذاب و پیرنگ های ماندگار که شنیدن آن برای هر ایرانی و غیرایرانی شیرین خواهد بود.

داستان های شاهنامه تلفیقی از حماسه است وعشق… من مطمئنم شما با خواندن و شنیدن این داستان ها و شناسایی رازهای درون آنها، علاوه بر آموزندگی، هیجانی فراموش نشدنی را تجربه خواهید کرد آن طور که دلتان پر می کشد تا پایان داستان را بشنوید و شاید هم بخواهید روزی خودتان راوی های خوش خوان این داستان ها باشید.

از قهرمانی های رستم بگویید که پهلوان اول شهر شاهنامه است و ماجراهایش با زال و تهمینه و سهراب و سیمرغ یا از عشق منیژه به بیژن چاه نشین یا از سیاووش و دردهایش…

در هر حال ما روزهایی را با شاهنامه خواهیم بود. و همین طور که با زندگی پادشاهان و تاریخ ایران باستان آشنا می شویم، کلی هم از کنار هم بودن لذت می بریم.

من نفس کشیدن در زمان و مکان های شاهنامه را دوست دارم و دلم می خواهد همسفرانی ایرانی و شجاع را همراه خودم ببرم. گوش کنید این صدای رستم است که ما را یاری می خواند در هفت خوان تا برای نجات کیکاووس، شاه ایران، که اسیر دیو سپید شده است کنارش باشیم و از بیابان سخت بگذریم و با تمام قدرت اژدها و جادوگر و ارژنگ دیو و دیو سفید را شکست بدهیم.

در این سفر متفاوت در دل داستان های شنیدنی شاهنامه فردوسی، همراه هم باشیم.

دوره های آموزش شاهنامه خوانی ویژه کودکان و نوجوانان

کلیک کنید

یک نظر

  1. پرداختن به شاهنامه و به ویژه اموزش ان به کودکان و نوجوانان ، کاری بس ستودنی و سترگ است ، به ویژه در این جهان پر از مشکلها و بی هویتی ها که پیوسته ذهن انان در برابر ایدیولوژی ها و دروغ ها و خرافه ها ست ، شاهنامه همچون سند هویت ملی ایرانیان برای بلوغ و بتلندگی فرزندان این سرزمین بی اندازه اثرگذار خواهد بود !

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

کلیک کنید
باز کردن چت
باشگاه شاهنامه پژوهان
درودبرشما

اگر برای سفارش از فروشگاه باشگاه شاهنامه پژوهان پرسشی دارید پیام خود را بگذارید


با سپاس