خانه / خبر شاهنامه / داستان های شاهنامه فردوسی بازنشر شدند
کلیک کنید

داستان های شاهنامه فردوسی بازنشر شدند

باشگاه شاهنامه پژوهان _ گروه خبر : داستان های شاهنامه فردوسی بازنشر شدند. مجموعه ی داستان های شاهنامه ی حکیم ابوالقاسم فردوسی با عنوان «نامه نامور» در ۱۲ جلد، از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بازنشر شد. به گزارش باشگاه شاهنامه پژوهان به نقل از خبرگزاری مهر ، مجموعه ی داستان های شاهنامه ی حکیم ابوالقاسم فردوسی با عنوان «نامه نامور» در ۱۲ جلد، از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بازنشر شد. این مجموعه سال ۱۳۹۲ برای نخستین بار برای علاقه مندان داستان های حماسی از سوی کانون به چاپ رسید. «رستم و سهراب» نوشته جعفر…

بازبینی کلی

امتیاز کاربر: 4.53 ( 2 امتیازات)
0

داستان های شاهنامه فردوسی بازنشر شدند
باشگاه شاهنامه پژوهان _ گروه خبر : داستان های شاهنامه فردوسی بازنشر شدند. مجموعه ی داستان های شاهنامه ی حکیم ابوالقاسم فردوسی با عنوان «نامه نامور» در ۱۲ جلد، از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بازنشر شد.
به گزارش باشگاه شاهنامه پژوهان به نقل از خبرگزاری مهر ، مجموعه ی داستان های شاهنامه ی حکیم ابوالقاسم فردوسی با عنوان «نامه نامور» در ۱۲ جلد، از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بازنشر شد. این مجموعه سال ۱۳۹۲ برای نخستین بار برای علاقه مندان داستان های حماسی از سوی کانون به چاپ رسید.
داستان های شاهنامه فردوسی بازنشر شدند

«رستم و سهراب» نوشته جعفر ابراهیمی (شاهد) و تصویرگری کمال طباطبایی، «بیژن و منیژه» و «بازی اهریمن» به نویسندگی سوسن طاقدیس و تصویرگری محرم اسلام نژاد و نازنین عباسی، «رستم و اکوان دیو» نوشته افسانه شعبان نژاد و تصویرگری سحر حقگو، «داستان فرود» کاری از اسدالله شعبانی و تصویرگری راهله برخورداری و «رستم و اسفندیار» نوشته مرجان فولادوند و تصویرگری پژمان رحیمی زاده عنوان شش جلد از کتاب های این مجموعه است.

هم چنین، «زال وسیمرغ» و «زال و رودابه» به نویسندگی مصطفی رحماندوست و تصویرگری مانلی منوچهری و عاطفه ملکی جو، «رویای گردآفرید» نوشته مینو کریم زاده و تصویرگری عطیه بزرگ سهرابی، «سیاوش» اثر آتوسا صالحی و تصویرگری عطیه مرکزی، «هفت خوان و هفت رزم» به نویسندگی زهره پریرخ و تصویرگری نیلوفر میرمحمدی و «خوان هشتم» نوشته محمود پور وهاب و تصویرگری گلریز گرگانی از دیگر کتاب های این مجموعه به شمار می رود.
داستان های شاهنامه فردوسی بازنشر شدند

هر یک از کتاب های این مجموعه با شمارگان ۲ هزار و ۵۰۰ نسخه و قیمت ۱۲ هزار تا ۲۰ هزار تومان در دسترس نوجوانان علاقه مند قرار دارد.
بر همین اساس کتاب «رستم و اکوان دیو» به چاپ هشتم و ۱۱ عنوان دیگر به چاپ چهارم رسیده اند. پیش تر نیز کتاب «رستم و اکوان دیو» ۳۰ هزار نسخه و ۱۱ عنوان دیگر با شمارگان ۱۲ هزار و ۵۰۰ نسخه منتشر شده است.

کتاب «هفت خوان و هفت رزم» در فهرست کلاغ سفید کتابخانه مونیخ ۲۰۱۴ قرار گرفته است. این مجموعه همچنین تاکنون برگزیده هشتمین دوره جایزه ی کتاب برتر کودک و نوجوان و برگزیده شورای کتاب کودک و… نیز شده است.
داستان های شاهنامه فردوسی بازنشر شدند

کلیک کنید

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

کلیک کنید
باز کردن چت
باشگاه شاهنامه پژوهان
درودبرشما

اگر برای سفارش از فروشگاه باشگاه شاهنامه پژوهان پرسشی دارید پیام خود را بگذارید


با سپاس