خانه / خبر شاهنامه / اولین فراخوان نقاشی شاهنامه ویژه کودکان منتشر شد
کلیک کنید

اولین فراخوان نقاشی شاهنامه ویژه کودکان منتشر شد

باشگاه شاهنامه پژوهان _ گروه خبر : اولین فراخوان نقاشی شاهنامه ویژه کودکان منتشر شد. موزه شاهنامه واسطوره ها (مجسمه ها و نقش برجسته های استاد رضا ازی محمدی) در نظر دارد نمایشگاهی از نقاشی های کودکان با موضوع شاهنامه، همزمان با هفته قزوین در محل موزه برگزار نماید. به گزارش باشگاه شاهنامه پژوهان هدف از اجرای این طرح آشنایی و افزایش توجه کودکان به شاهنامه، این میراث ادبی ارزشمند می باشد. خانواده های محترم می توانند نقاشی های فرزندان خود را تا تاریخ ۶ شهریور ۹۷ به صورت حضوری و یا پستی به موزه شاهنامه و اسطوره ها تحویل…

بازبینی کلی

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید!
0

نخستین فراخوان نقاشی شاهنامه و کودک

باشگاه شاهنامه پژوهان _ گروه خبر : اولین فراخوان نقاشی شاهنامه ویژه کودکان منتشر شد. موزه شاهنامه واسطوره ها (مجسمه ها و نقش برجسته های استاد رضا ازی محمدی) در نظر دارد نمایشگاهی از نقاشی های کودکان با موضوع شاهنامه، همزمان با هفته قزوین در محل موزه برگزار نماید. به گزارش باشگاه شاهنامه پژوهان هدف از اجرای این طرح آشنایی و افزایش توجه کودکان به شاهنامه، این میراث ادبی ارزشمند می باشد.
خانواده های محترم می توانند نقاشی های فرزندان خود را تا تاریخ ۶ شهریور ۹۷ به صورت حضوری و یا پستی به موزه شاهنامه و اسطوره ها تحویل دهند. کودکان در سه رده زیر ۷ سال، ۷ تا ۱۰ سال و ۱۰ تا ۱۲ سال می توانند در این طرح شرکت کنند. ابعاد نقاشی ها در برگه A4 بوده و کودک در انتخاب تکنیک نقاشی آزاد می باشد. موضوع نقاشی در ارتباط با داستان های شاهنامه می باشد. به همگی شرکت کنندگان در این طرح، لوح یادبود اهدا خواهد شد. شماره تماس های زیر پاسخگوی پرسش های شما در ارتباط با این برنامه خواهند بود:
۰۲۸_۳۳۲۴۷۶۶۸
۰۹۳۶۴۹۷۰۶۲۶
۰۹۳۶۳۰۵۶۴۷۳

کلیک کنید

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

کلیک کنید
باز کردن چت
باشگاه شاهنامه پژوهان
درودبرشما

اگر برای سفارش از فروشگاه باشگاه شاهنامه پژوهان پرسشی دارید پیام خود را بگذارید


با سپاس