خانه / خبر شاهنامه / آیین پایانی نخستین جشنواره‌ی ملی عکس شاهنامه برگزار شد
کلیک کنید

آیین پایانی نخستین جشنواره‌ی ملی عکس شاهنامه برگزار شد

باشگاه شاهنامه پژوهان _ گروه خبر : آیین پایانی نخستین جشنواره‌ی ملی عکس شاهنامه با سپاس‌داری از برگزیدگان جشنواره در موزه‌ی فرش ایران برگزار شد. آیین پایانی جشنواره‌ی ملی عکس شاهنامه چهارشنبه دهم خوردادماه ۱۳۹۶ در موزه‌ی فرش ایران با باشندگی شماری از پژوهش‌گران و اهالی ادب و هنر برگزار و از برگزیدگان نخست تا سوم این جشنواره سپاس‌داری شد. جشنواره‌ی ملی عکس شاهنامه به صورت دوسالانه از سوی باشگاه شاهنامه‌پژوهان، هفته‌نامه‌ی امرداد و باشگاه نقالان برگزار می‌شود. در دوره‌ی نخست این جشنواره پس از فراخوان از سراسر ایران بیش از ۱۰۰۰ عکس به دبیرخانه‌ی جشنواره فرستاده شد و از…

بازبینی کلی

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید!
0

پایان-جشنواره-عکس-731x1024

باشگاه شاهنامه پژوهان _ گروه خبر : آیین پایانی نخستین جشنواره‌ی ملی عکس شاهنامه با سپاس‌داری از برگزیدگان جشنواره در موزه‌ی فرش ایران برگزار شد.

آیین پایانی جشنواره‌ی ملی عکس شاهنامه چهارشنبه دهم خوردادماه ۱۳۹۶ در موزه‌ی فرش ایران با باشندگی شماری از پژوهش‌گران و اهالی ادب و هنر برگزار و از برگزیدگان نخست تا سوم این جشنواره سپاس‌داری شد.

جشنواره‌ی ملی عکس شاهنامه به صورت دوسالانه از سوی باشگاه شاهنامه‌پژوهان، هفته‌نامه‌ی امرداد و باشگاه نقالان برگزار می‌شود. در دوره‌ی نخست این جشنواره پس از فراخوان از سراسر ایران بیش از ۱۰۰۰ عکس به دبیرخانه‌ی جشنواره فرستاده شد و از این میان ۵۷ عکس برگزیده شد. عکس‌های برگزیده در نمایشگاه‌هایی در توس، دبی و تهران به نمایش درآمد.

آیین پایانی جشنواره‌ی ملی عکس شاهنامه چهارشنبه ۱۰ خوردادماه ۱۳۹۶ از ساعت ۱۴ تا ۱۶ در موزه‌ی فرش ایران به نشانی: خیابان فاطمی، ضلع شمال پارک لاله، موزه‌ی فرش برگزار شد.

کلیک کنید

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

کلیک کنید
باز کردن چت
باشگاه شاهنامه پژوهان
درودبرشما

اگر برای سفارش از فروشگاه باشگاه شاهنامه پژوهان پرسشی دارید پیام خود را بگذارید


با سپاس