خانه / خبر شاهنامه / آغاز کوششهای باشگاه شاهنامه پژوهان در گرگان
کلیک کنید

آغاز کوششهای باشگاه شاهنامه پژوهان در گرگان

باشگاه شاهنامه پژوهان _ گروه خبر :باشگاه شاهنامه پژوهان کوششهای خود در شهر گرگان را آغاز کرد . باشگاه شاهنامه پژوهان همزمان با فرارسیدن نوروز باستانی کوشش های خود را دراستان گلستان و شهرستان گرگان با مدیریت بانو فروغ محسنی مفیدی آغاز کرد. بانو نرگس ( فروغ) محسنی مفیدی ، کارشناس ارشد زبان و ادبیات فارسی ،دبیر آموزش و پرورش ،عضو موقت شورای پژوهشی اداره کل میراث فرهنگی و گردش گری استان گلستان ،پژوهش گر بخش شفاهی دانشنامه ی استراباد زیر نظر موسسه ی فرهنگی میر داماد ،عضو شورای اجرایی انجمن ادبی…

بازبینی کلی

امتیاز کاربر: 4.61 ( 1 امتیازات)
0
باشگاه شاهنامه پژوهان (گرگان)

باشگاه شاهنامه پژوهان (گرگان)

باشگاه شاهنامه پژوهان _ گروه خبر :باشگاه شاهنامه پژوهان کوششهای خود در شهر گرگان را آغاز کرد . باشگاه شاهنامه پژوهان همزمان با فرارسیدن نوروز باستانی کوشش های خود را دراستان گلستان و شهرستان گرگان با مدیریت بانو فروغ محسنی مفیدی آغاز کرد.

بانو نرگس ( فروغ) محسنی مفیدی ، کارشناس ارشد زبان و ادبیات فارسی ،دبیر آموزش و پرورش ،عضو موقت شورای پژوهشی اداره کل میراث فرهنگی و گردش گری استان گلستان ،پژوهش گر بخش شفاهی دانشنامه ی استراباد زیر نظر موسسه ی فرهنگی میر داماد ،عضو شورای اجرایی انجمن ادبی استان گلستان می باشند .

از آثار ایشان میتوان به ؛

_ ادبیات تطبیقی. نیروهای اهریمنی در شاهنامه و مهابهاراتا

_ تحلیل تطبیقی پیکرگردانی در شاهنامه و مهابهاراتا. فصل نامه ی ادبی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد

_ تحلیل تطبیقی اژدها و مار در شاهنامه و مهابهاراتا پذیرفته شده درسومین همایش ملی ادبیات و نظریه ی ادبی با تاکید بر شاهنامه ، اشاره داشت .

قدمعلی سرامی

قدمعلی سرامی

قدمعلی سرامی , ادیب و شاهنامه پژوه به همین مناسبت پیامی را برای باشگاه شاهنامه پژوهان ارسال کردند که در ادامه می آید :

بدین وسیله تعلق خاطر خود را به گسترش کار باشگاه شاهنامه پژوهان اعلام می دارم و برای نیل به این هدف بزرگ پیشنهاد می کنم که تا گسترش تمام عیار آن در سراسر شهرها و بخش های سرزمین عزیزمان ایران موقتاً در تاسیس شعبه های باشگاه در مراکز استان ها اقدامات مقتضی اعمال گردد.باشگاه شاهنامه پژوهان برای آغاز این گسترش ، استان گلستان و مرکز آن شهرستان گرگان را پیشنهاد داده است .در این شهرستان فرهیختگان شاهنامه پژوه و شاهنامه شناس بسیاری حضور دارند با توجه به دشواری های جنبه ی اجرایی کار،پیشنهاد جناب آقای کوروش جوادی مبنی بر گزینش سرکارخانم نرگس ( فروغ) محسنی مفیدی را از هر جهت برای تصدی سرپرستی باشگاه در آن شهرستان شایسته می بینم . در عین حال برای پیشبرد کار از سرکار خانم محسنی مفیدی می خواهم که برنامه ی پیشنهادی خود را برای سال ۱۳۹۵ خورشیدی به سازمان ارائه نماید.امیدوارم باشگاه بتواند از وجود گرامی ایشان برخورداری حاصل نماید.پیشاپیش از زحمات هموندان باشگاه و سرکار محسنی مفیدی سپاس گزاری می نمایم.
دکتر قدمعلی سرامی

 

شماره تلفن و آدرس دفتر باشگاه شاهنامه پژوهان در گرگان ، بزودی اعلام خواهد شد .

کلیک کنید

یک نظر

  1. باسلام و خسته نباشید ، مایل به شرکت در این جمع هستم ، صادقی ۰۹۱۹۸۳۱۳۹۴۹ منتظر تماس یا پیامک شما .

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

کلیک کنید
باز کردن چت
باشگاه شاهنامه پژوهان
درودبرشما

اگر برای سفارش از فروشگاه باشگاه شاهنامه پژوهان پرسشی دارید پیام خود را بگذارید


با سپاس