خانه / خبر شاهنامه / پیام ویژه میرجلال الدین کزازی به مناسبت بزرگداشت هفته نامه امرداد
کلیک کنید

پیام ویژه میرجلال الدین کزازی به مناسبت بزرگداشت هفته نامه امرداد

         باشگاه شاهنامه پژوهان _ گروه خبر : پیام ویژه میرجلال الدین کزازی به مناسبت بزرگداشت هفته نامه امرداد منتشر شد . بزرگداشت هفته نامه امرداد , چهارشنبه ۲۷ امردادماه برگزار شد . همزمان با آیین بزرگداشت هفته نامه امرداد و به همین مناسبت , میرجلال الدین کزازی پیامی ارسال کردند که در ادامه می آید .   من شادمانم که می توانم بدین گونه هفدهمین سالگرد هفته نامه ارزشمند امرداد را به یکایک ، امردادیان فرخ باد و دستمریزاد بگویم و از درگاه دادار دادور ، برای آنان بخت دمساز زندگانی دیریاز آرزو ببرم . باشد که امردادیان با…

بازبینی کلی

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید!
0

         میرجلال الدین کزازی

باشگاه شاهنامه پژوهان _ گروه خبر : پیام ویژه میرجلال الدین کزازی به مناسبت بزرگداشت هفته نامه امرداد منتشر شد . بزرگداشت هفته نامه امرداد , چهارشنبه ۲۷ امردادماه برگزار شد . همزمان با آیین بزرگداشت هفته نامه امرداد و به همین مناسبت , میرجلال الدین کزازی پیامی ارسال کردند که در ادامه می آید .

 

من شادمانم که می توانم بدین گونه هفدهمین سالگرد هفته نامه ارزشمند امرداد را به یکایک ، امردادیان فرخ باد و دستمریزاد بگویم و از درگاه دادار دادور ، برای آنان بخت دمساز زندگانی دیریاز آرزو ببرم . باشد که امردادیان با کامگاری و بخت یاری پایدار  , روزی بتوانند صدمین سالگرد امرداد را بایین جشن بگیرند و گرامی بدارند . بی گمان هفته نامه امرداد به شایستگی توانسته است دریچه ای به جهان جاودانه ایرانی بگشاید و خوانندگان خویش را باشکوه و شگرفی و شکفتگی فرهنگ گرانسنگ و تاریخ شکوهمند و ورجاوند نازش خیز و شورانگیز ایران آشنایی بدهد . اینکار ، هر آیینه ، کاریست در این روزگار بسیار ارزنده و برازنده . واپسین سخن همان است که در آغاز این پیام گفته آمد :

باشد که امرداد دیر بپایاد و دلهای ایران دوستان را شاد و آباد بداراد .

میرجلال الدین کزازی

کلیک کنید

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

کلیک کنید
باز کردن چت
باشگاه شاهنامه پژوهان
درودبرشما

اگر برای سفارش از فروشگاه باشگاه شاهنامه پژوهان پرسشی دارید پیام خود را بگذارید


با سپاس