خانه / یادداشت ها / میرجلال الدین کزازی: به سیستانیان؛ بدان ایرانیان پرتاب و توش وپولادین
کلیک کنید

میرجلال الدین کزازی: به سیستانیان؛ بدان ایرانیان پرتاب و توش وپولادین

باشگاه شاهنامه پژوهان _ یادداشت:  میرجلال الدین کزازی برای سیل زدگان سیستان یادداشتی را منتشر کرد. آنچه در ادامه می آید یادداشت این شاهنامه پژوه و استاد زبان و ادب فارسی است. مردان و زنان پولادین درود و توان باد؛ به سیستانیان؛ بدان ایرانیان پرتاب و توش وپولادین که از پسینیان گردآفریدند و رستم دستان: آن گرانمایه گو؛ آن پهلوان پهلو! به آنان که نستوهند چون کوه؛ در برابر اندوهان انبوه و درشتی های دلشکن و مردافکن روزگار. می دانم و بی گمانم؛ ای هم میهنان سیستانی! که از این آزمون بزرگ که بدان دچار آمده اید؛ باری دیگر؛ سربلند…

بازبینی کلی

امتیاز کاربر: 4.55 ( 1 امتیازات)
0

میرجلال الدین کزازی: به سیستانیان؛ بدان ایرانیان پرتاب و توش وپولادین
باشگاه شاهنامه پژوهان _ یادداشت:  میرجلال الدین کزازی برای سیل زدگان سیستان یادداشتی را منتشر کرد. آنچه در ادامه می آید یادداشت این شاهنامه پژوه و استاد زبان و ادب فارسی است.

مردان و زنان پولادین

درود و توان باد؛ به سیستانیان؛ بدان ایرانیان پرتاب و توش وپولادین که از پسینیان گردآفریدند و رستم دستان: آن گرانمایه گو؛ آن پهلوان پهلو! به آنان که نستوهند چون کوه؛ در برابر اندوهان انبوه و درشتی های دلشکن و مردافکن روزگار. می دانم و بی گمانم؛ ای هم میهنان سیستانی! که از این آزمون بزرگ که بدان دچار آمده اید؛ باری دیگر؛ سربلند و پیروزمند بدر خواهید آمد؛ به یاری یزدان دادار.
ایدون باد

میرجلال_الدین کزازی
۱۳۹۸/۱۰/۲۵

کلیک کنید

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

کلیک کنید
باز کردن چت
باشگاه شاهنامه پژوهان
درودبرشما

اگر برای سفارش از فروشگاه باشگاه شاهنامه پژوهان پرسشی دارید پیام خود را بگذارید


با سپاس