خانه / خبر شاهنامه / فراخوان معرفی نشستهای شاهنامه خوانی در سراسر ایران ، کشورهای پارسی زبان و سراسر دنیا
کلیک کنید

فراخوان معرفی نشستهای شاهنامه خوانی در سراسر ایران ، کشورهای پارسی زبان و سراسر دنیا

باشگاه شاهنامه پژوهان _ گروه خبر : باشگاه شاهنامه پژوهان به عنوان نهادی کوشا در راستای گسترش شاهنامه خوانی و شاهنامه پژوهی فراخوانی را برای تکمیل اطلاعات خود درباره نشست های شاهنامه خوانی در ایران و سایر نقاط دنیا منتشر کرد. باشگاه شاهنامه پژوهان به عنوان نهادی مستقل ،مردمی و رسانه ای فراگیر که متعلق به تمام دوست داران شاهنامه و بازتاب دهنده کوشش ها، دستاوردها و کنش های آنان است ، در پی آن است تا بانک اطلاعاتی جامعی از نشست های شاهنامه خوانی تهیه کرده و تا حد امکان از این نشستها پشتیبانی کند. به همین علت از…

بازبینی کلی

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید!
0

باشگاه شاهنامه پژوهان

باشگاه شاهنامه پژوهان _ گروه خبر : باشگاه شاهنامه پژوهان به عنوان نهادی کوشا در راستای گسترش شاهنامه خوانی و شاهنامه پژوهی فراخوانی را برای تکمیل اطلاعات خود درباره نشست های شاهنامه خوانی در ایران و سایر نقاط دنیا منتشر کرد. باشگاه شاهنامه پژوهان به عنوان نهادی مستقل ،مردمی و رسانه ای فراگیر که متعلق به تمام دوست داران شاهنامه و بازتاب دهنده کوشش ها، دستاوردها و کنش های آنان است ، در پی آن است تا بانک اطلاعاتی جامعی از نشست های شاهنامه خوانی تهیه کرده و تا حد امکان از این نشستها پشتیبانی کند. به همین علت از شاهنامه دوستان و کنش گران فرهنگی درخواست داریم تا اطلاعات نشست های شاهنامه خوانی شهر خود را ارسال نمایند .

_نشستها هر هفته پیش و پس از برگزاری در تارنمای باشگاه شاهنامه پژوهان و دیگر رسانه های باشگاه شاهنامه پژوهان پوشش داده خواهد شد .

_ در جدول برنامه هفتگی نشست های شاهنامه خوانی که در دست تهیه و طراحی است قرار خواهد گرفت.

_تا حد امکان باشگاه شاهنامه پژوهان از نشست ها برای ادامه و رونق و برگزاری بهتر پشتیبانی خواهد کرد .

 

shahnameh_pajohan@yahoo.com

کلیک کنید

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

کلیک کنید
باز کردن چت
باشگاه شاهنامه پژوهان
درودبرشما

اگر برای سفارش از فروشگاه باشگاه شاهنامه پژوهان پرسشی دارید پیام خود را بگذارید


با سپاس