خانه / خبر شاهنامه / شب هفته نامه امرداد برگزار می شود
کلیک کنید

شب هفته نامه امرداد برگزار می شود

باشگاه شاهنامه پژوهان _ گروه خبر: شب هفته نامه امرداد برگزار می شود . شب هفته نامه امرداد به کوشش علی دهباشی و مجله بخارا برگزار می شود . به گزارش باشگاه شاهنامه پژوهان به مناسبت انتشار چهارصدمین شماره هفته نامه امرداد شبی از شبهای بخارا در ساعت پنج بعد از ظهر شنبه ۲۶ ابان ۱۳۹۷ به معرفی کوششهای فرهنگی و مطبوعاتی هفته نامه امرداد اختصاص یافته است. هفته نامه امرداد ۱۹ سال پیاپی است که به فرهنگ، تاریخ و میراث ایران می‌پردازد و می‌کوشد خوانندگان خود را به جشن‌ها و آیین‌های ملی و بومی، تاریخ و استوره های ایران…

بازبینی کلی

امتیاز کاربر: 4.45 ( 1 امتیازات)
0

شب هفته نامه امرداد

باشگاه شاهنامه پژوهان _ گروه خبر: شب هفته نامه امرداد برگزار می شود . شب هفته نامه امرداد به کوشش علی دهباشی و مجله بخارا برگزار می شود . به گزارش باشگاه شاهنامه پژوهان به مناسبت انتشار چهارصدمین شماره هفته نامه امرداد شبی از شبهای بخارا در ساعت پنج بعد از ظهر شنبه ۲۶ ابان ۱۳۹۷ به معرفی کوششهای فرهنگی و مطبوعاتی هفته نامه امرداد اختصاص یافته است. هفته نامه امرداد ۱۹ سال پیاپی است که به فرهنگ، تاریخ و میراث ایران می‌پردازد و می‌کوشد خوانندگان خود را به جشن‌ها و آیین‌های ملی و بومی، تاریخ و استوره های ایران باستان و رخدادهای فرهنگی گوشه و کنار میهن پیوند دهد. نخستین شماره ی امرداد در هجدهم امردادماه ۱۳۷۹  منتشر شد. این نشریه هم اکنون به مدیرمسوولی و سردبیری بابک سلامتی به کار خود ادامه می‌دهد.
در شب امرداد  : موبد اردشیر خورشیدیان و استادمیر جلال الدین کزازی سخنرانی خواهند کرد .بابک سلامتی گزارشی از روند انتشار امرداد ارایه خواهد کردو جلسه با چکامه خوانی هما ارژنگی و هنرنمایی فرزین طاهری ادامه می یابد و در خاتمه فیلم مستند کوتاهی درباره نشریه امرداد به نمایش در خواهد آمد.
دوستداران برای شرکت در شب هفته نامه امرداد شنبه ۲۶ آبانماه ۵ پسین(عصر) به نشانی خانه اندیشمندان علوم انسانی ، خیابان نجات الهی، چهارراه ورشو،  تالار فردوسی خانه اندیشمندان علوم انسانی مراجعه کنند .

کلیک کنید

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

کلیک کنید
باز کردن چت
باشگاه شاهنامه پژوهان
درودبرشما

اگر برای سفارش از فروشگاه باشگاه شاهنامه پژوهان پرسشی دارید پیام خود را بگذارید


با سپاس