خانه / خبر شاهنامه / دوره شاهنامه‌شناسی میرجلال‌الدین کزازی برگزار می شود
کلیک کنید

دوره شاهنامه‌شناسی میرجلال‌الدین کزازی برگزار می شود

باشگاه شاهنامه پژوهان _ گروه خبر: دوره شاهنامه‌شناسی میرجلال‌الدین کزازی برگزار می شود. نخستین دوره مجازی شاهنامه‌شناسی میرجلال‌الدین کزازی به‌زودی و در روزهای امردادماه از سوی آکادمی بین‌المللی علم برگزار می‌شود. به گزارش باشگاه شاهنامه پژوهان معنای اسطوره، خاستگاه آن، ناخودآگاهی‌های سه‌گانه، اسطوره و تاریخ، اسطوره و رویا، اسطوره و حماسه، گونه‌های حماسه، اسطوره و هنر، و اسطوره در دوران ما از مباحثی هستند که کزازی در این دوره به آن‌ها می‌پردازد. این دوره به صورت مجازی و طی ده جلسه برگزار می‌شود و علاقمندان خارج از ایران نیز می‌توانند در آن شرکت کنند. در شرح این دوره آموزشی آمده…

بازبینی کلی

امتیاز کاربر: 3.6 ( 1 امتیازات)
0

دوره شاهنامه‌شناسی میرجلال‌الدین کزازی برگزار می شود
باشگاه شاهنامه پژوهان _ گروه خبر: دوره شاهنامه‌شناسی میرجلال‌الدین کزازی برگزار می شود. نخستین دوره مجازی شاهنامه‌شناسی میرجلال‌الدین کزازی به‌زودی و در روزهای امردادماه از سوی آکادمی بین‌المللی علم برگزار می‌شود.

به گزارش باشگاه شاهنامه پژوهان معنای اسطوره، خاستگاه آن، ناخودآگاهی‌های سه‌گانه، اسطوره و تاریخ، اسطوره و رویا، اسطوره و حماسه، گونه‌های حماسه، اسطوره و هنر، و اسطوره در دوران ما از مباحثی هستند که کزازی در این دوره به آن‌ها می‌پردازد. این دوره به صورت مجازی و طی ده جلسه برگزار می‌شود و علاقمندان خارج از ایران نیز می‌توانند در آن شرکت کنند.

در شرح این دوره آموزشی آمده است: «در نخستین دوره از دوره‌های شاهنامه شناسی، ناگزیر از آنیم که به بنیادها و خاستگاه‌هایی بپردازیم که شاهنامه، چونان شاهکاری رزمنامه‌ای، از آنها مایه گرفته است و بر آنها استوار گردیده است. اگر خواستار شناخت شاهنامه، با زمینه‌هایی چون اسطوره و حماسه، به بسندگی آشنایی نیافته باشد، هرگز نمی‌تواند به شناختی سنجیده و بآیین و دانشورانه، از این نامه‌ی نامی گرامی که نامه‌ فرهنگ و منش و اندیشه‌ی ایرانی است، دست یابد.»

دوره آموزشی مذکور از تاریخ ششم مرداد طی روزهای سه‌شنبه از ساعت ۲۰ تا ۲۱:۳۰ به مدت ۱۰ هفته برپا می‌شود. علاقمندان به ثبت نام در این دوره می‌توانند به نشانی اینترنتی elm.ac/kazzazi مراجعه کنند. همچنین علاقمندان خارج از کشور نیز می‌توانند برای ثبت‌نام از نشانی اینترنتی @ ElmInternational استفاده کنند.

کلیک کنید

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

کلیک کنید
باز کردن چت
باشگاه شاهنامه پژوهان
درودبرشما

اگر برای سفارش از فروشگاه باشگاه شاهنامه پژوهان پرسشی دارید پیام خود را بگذارید


با سپاس