خانه / خبر شاهنامه / درخشش آرمیتا جوادیان هنرمند لردگانی در جشنواره نقالی و شاهنامه خوانی بنیاد نقالی تورنتوی کانادا
کلیک کنید

درخشش آرمیتا جوادیان هنرمند لردگانی در جشنواره نقالی و شاهنامه خوانی بنیاد نقالی تورنتوی کانادا

باشگاه شاهنامه پژوهان _ گروه خبر: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لردگان از درخشش آرمیتا جوادیان هنرمند لردگانی در جشنواره نقالی و شاهنامه خوانی تورنتوی کانادا خبر داد. به گزارش باشگاه شاهنامه پژوهان به نقل از خبرآنلاین از چهارمحال وبختیاری : سیده معصومه موسوی ضمن اشاره به اینکه، آرمیتا جوادیان هنرمند و نقال خوش ذوق لردگانی،با نقل داستان «بیژن و منیژه» جایگاه نخست جشنواره نقالی و شاهنامه خوانی بنیاد نقالی را به خود اختصاص داد گفت: این جشنواره شهریور ماه جاری به صورت مجازی برگزار شد. وی ادامه داد: هئیت داوران جشنواره شاهنامه‌خوانی و نقالی مجازی تورنتو مرکب…

بازبینی کلی

امتیاز کاربر: 4.3 ( 4 امتیازات)
0

درخشش آرمیتا جوادیان هنرمند لردگانی در جشنواره نقالی و شاهنامه خوانی بنیاد نقالی تورنتوی کانادا

باشگاه شاهنامه پژوهان _ گروه خبر: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لردگان از درخشش آرمیتا جوادیان هنرمند لردگانی در جشنواره نقالی و شاهنامه خوانی تورنتوی کانادا خبر داد.

به گزارش باشگاه شاهنامه پژوهان به نقل از خبرآنلاین از چهارمحال وبختیاری : سیده معصومه موسوی ضمن اشاره به اینکه، آرمیتا جوادیان هنرمند و نقال خوش ذوق لردگانی،با نقل داستان «بیژن و منیژه» جایگاه نخست جشنواره نقالی و شاهنامه خوانی بنیاد نقالی را به خود اختصاص داد گفت: این جشنواره شهریور ماه جاری به صورت مجازی برگزار شد.
وی ادامه داد: هئیت داوران جشنواره شاهنامه‌خوانی و نقالی مجازی تورنتو مرکب از ساقی عقیلی، کوروش جوادی و آزیتا مهاجری در گروه سنی ۵ و ۶ ساله‌ها، جایگاه نخست را به آرمیتا جوادیان ۶ ساله با نقل داستان «بیژن و منیژه»، اختصاص داد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لردگان ضمن اشاره به اینکه آرمیتا جوادیان یکی از هنرمندان خردسال و فعال شهرستان لردگان می باشد که مقام های بسیاری را در زمینه نقالی بدست آورد گفت: آرمیتا جوادیان در دومین جشنواره ملی و سراسری نقالی و شاهنامه خوانی بامداد تهران که اردیبهشت ماه سال گذشته برگزار شد از میان ۳۵۰ شرکت کننده مقام اول بدست آورد.
موسوی ادامه داد: وی همچنین در یازدهمین جشنواره شاهنامه خوانی و نقالی مناطق زاگرس نشین که سال ۹۷ برگزار شد ضمن کسب مقام اول به عنوان پدیده این جشنواره نیز انتخاب شد.

کلیک کنید

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

کلیک کنید
باز کردن چت
باشگاه شاهنامه پژوهان
درودبرشما

اگر برای سفارش از فروشگاه باشگاه شاهنامه پژوهان پرسشی دارید پیام خود را بگذارید


با سپاس