خانه / خبر شاهنامه / بزرگداشت میرجلال‌الدین کزازی در کرمانشاه برگزار می‌شود
کلیک کنید

بزرگداشت میرجلال‌الدین کزازی در کرمانشاه برگزار می‌شود

             باشگاه شاهنامه پژوهان _ گروه خبر : بزرگداشت میرجلال‌الدین کزازی برگزار می‌شود. مراسم بزرگداشت میرجلال‌الدین کزازی در کرمانشاه برگزار می‌شود.ناصر گلستان‌فر در این‌باره به ایسنا گفت: این بزرگداشت با توجه به مقام علمی، فرهنگی و ادبی میرجلال‌الدین کزازی نویسنده‌ و شاهنامه‌پژوه روز پنج‌شنبه ۱۶ دی‌ماه توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه برگزار می‌شود. او درباره برنامه‌های این بزرگداشت اظهار کرد: در این مراسم از کتاب «فرزانه فرزند فردوسی» که ارج‌نامه‌ای برای استاد کزازی است رونمایی می‌شود. «فرزانه فرزند فردوسی» را شامل مقاله‌ها و نوشته‌های بزرگان علم و ادب درباره کزازی در ۹۰۰ صفحه توسط نشر معین منتشر…

بازبینی کلی

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید!
0

             میرجلال الدین کزازی

باشگاه شاهنامه پژوهان _ گروه خبر : بزرگداشت میرجلال‌الدین کزازی برگزار می‌شود. مراسم بزرگداشت میرجلال‌الدین کزازی در کرمانشاه برگزار می‌شود.ناصر گلستان‌فر در این‌باره به ایسنا گفت: این بزرگداشت با توجه به مقام علمی، فرهنگی و ادبی میرجلال‌الدین کزازی نویسنده‌ و شاهنامه‌پژوه روز پنج‌شنبه ۱۶ دی‌ماه توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه برگزار می‌شود.

او درباره برنامه‌های این بزرگداشت اظهار کرد: در این مراسم از کتاب «فرزانه فرزند فردوسی» که ارج‌نامه‌ای برای استاد کزازی است رونمایی می‌شود. «فرزانه فرزند فردوسی» را شامل مقاله‌ها و نوشته‌های بزرگان علم و ادب درباره کزازی در ۹۰۰ صفحه توسط نشر معین منتشر کرده‌ام.

گلستان‌فر افزود: در این مراسم ابراهیم رحیمی‌ زنگنه – مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه ، کامیار عابدی، دکتر مصطفوی و استادانی از دانشگاه علامه طباطبایی حضور می‌یابند و سخنرانی‌ می‌کنند.

او همچنین با بیان‌ این‌که در این مراسم بخش موسیقی خواهند داشت از احتمال حضور شهرام ناظری در برنامه خبر داد.

کلیک کنید

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

کلیک کنید
باز کردن چت
باشگاه شاهنامه پژوهان
درودبرشما

اگر برای سفارش از فروشگاه باشگاه شاهنامه پژوهان پرسشی دارید پیام خود را بگذارید


با سپاس