خانه / خبر شاهنامه / اسامی برگزیدگان جشنواره ملی عکس شاهنامه اعلام شد
کلیک کنید

اسامی برگزیدگان جشنواره ملی عکس شاهنامه اعلام شد

  باشگاه شاهنامه پژوهان _ گروه خبر : اسامی برگزیدگان جشنواره ملی عکس شاهنامه اعلام شد . دبیرخانه جشنواره ملی عکس شاهنامه با انتشار پیامی برگزیدگان جشنواره ملی عکس شاهنامه را اعلام کرد . متن ارسال شده به باشگاه شاهنامه پژوهان در این باره به شرح زیر است .   به نام خداوند جان و خرد دبیرخانه جشنواره ملی عکس شاهنامه اسامی برگزیدگان این جشنواره را به انتخاب هیئت داوران عباس عرب زاده, سعید کیایی, مژگان طریقی, ابراهیم سیسان, سوده حاجی کرم همزمان با آغاز نمایشگاه این رویداد فرهنگی و هنری در تهران به آگاهی می رساند : ۱⃣نفر نخست…

بازبینی کلی

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید!
0

 

باشگاه شاهنامه پژوهان _ گروه خبر : اسامی برگزیدگان جشنواره ملی عکس شاهنامه اعلام شد . دبیرخانه جشنواره ملی عکس شاهنامه با انتشار پیامی برگزیدگان جشنواره ملی عکس شاهنامه را اعلام کرد . متن ارسال شده به باشگاه شاهنامه پژوهان در این باره به شرح زیر است .

 

به نام خداوند جان و خرد

دبیرخانه جشنواره ملی عکس شاهنامه اسامی برگزیدگان این جشنواره را به انتخاب هیئت داوران عباس عرب زاده, سعید کیایی, مژگان طریقی, ابراهیم سیسان, سوده حاجی کرم همزمان با آغاز نمایشگاه این رویداد فرهنگی و هنری در تهران به آگاهی می رساند :

۱⃣نفر نخست : عرفان سامان فر
۲⃣نفر دوم : جاوید تفضلی
۳⃣نفر سوم : علیرضا آزادکیا

هیئت داوران همچنین سیامک جعفری از رفسنجان, صادق ذباح از خراسان رضوی و سمانه اصغری از سبزوار سه شرکت کننده جشنواره ملی عکس شاهنامه را شایسته تقدیر دانست .

کلیک کنید

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

کلیک کنید
باز کردن چت
باشگاه شاهنامه پژوهان
درودبرشما

اگر برای سفارش از فروشگاه باشگاه شاهنامه پژوهان پرسشی دارید پیام خود را بگذارید


با سپاس