خانه / خبر شاهنامه / آیین پایانی دومین جشنواره ملی عکس شاهنامه برگزار می شود
کلیک کنید

آیین پایانی دومین جشنواره ملی عکس شاهنامه برگزار می شود

باشگاه شاهنامه پژوهان _ گروه خبر: آیین پایانی دومین جشنواره ملی عکس شاهنامه برگزار می شود. آیین پایانی دومین جشنواره ملی عکس شاهنامه همراه با رونمایی از نشان استاد افشین بختیار عکاس ایرانشناس برگزار می شود. در این مراسم افشین بختیار, سیمون ایوازیان, کتایون قدس راد و علی میراسماعیلی از داوران این جشنواره به همراه دبیر کورش جوادی بنیانگذار و دبیر جشنواره سخنرانی خواهند داشت. این برنامه همچنین با تقدیر از برگزیدگان این جشنواره به کار خود ادامه خواهد داد. از دیگر بخشهای آیین پایانی دومین جشنواره ملی عکس شاهنامه می توان به نقالی پریا ماوندی به همراه گروه شاهنامه…

بازبینی کلی

امتیاز کاربر: 3.92 ( 3 امتیازات)
0

آیین پایانی دومین جشنواره ملی عکس شاهنامه برگزار می شود
باشگاه شاهنامه پژوهان _ گروه خبر: آیین پایانی دومین جشنواره ملی عکس شاهنامه برگزار می شود. آیین پایانی دومین جشنواره ملی عکس شاهنامه همراه با رونمایی از نشان استاد افشین بختیار عکاس ایرانشناس برگزار می شود. در این مراسم افشین بختیار, سیمون ایوازیان, کتایون قدس راد و علی میراسماعیلی از داوران این جشنواره به همراه دبیر کورش جوادی بنیانگذار و دبیر جشنواره سخنرانی خواهند داشت. این برنامه همچنین با تقدیر از برگزیدگان این جشنواره به کار خود ادامه خواهد داد. از دیگر بخشهای آیین پایانی دومین جشنواره ملی عکس شاهنامه می توان به نقالی پریا ماوندی به همراه گروه شاهنامه خوانی کودکان اشاره داشت.
جشنواره ملی عکس شاهنامه هر دوسال یکبار از سوی باشگاه شاهنامه پژوهان و باشگاه نقالان برگزار می شود و در دومین دوره آن آرامگاه فردوسی، موزه شاهنامه و اسطوره قزوین، باشگاه عکاسان جوان، پویش فردوسی و گروه هنری سی تاب مشارکت دارند .

کلیک کنید

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

کلیک کنید
باز کردن چت
باشگاه شاهنامه پژوهان
درودبرشما

اگر برای سفارش از فروشگاه باشگاه شاهنامه پژوهان پرسشی دارید پیام خود را بگذارید


با سپاس